رونمایی از سامانه "رفاه تاکسی مشهد" تا چند روز آینده

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: سامانه "رفاه تاکسی مشهد" تا چند روز آینده رونمایی می‌شود تا خدمات ویژه‌ای را به رانندگان تاکسی ارائه کند.

 احمد محبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سامانه "رفاه تاکسی مشهد" به تاکسیرانان این کلانشهر خدمات بیمه‌ای و سفر و تهیه لوازم خودرویی و لوازم خانگی و رزرو تورهای اقامتی در شهرهای شمالی کشور را ارائه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به مصوبه شورای  اقتصاد، مقرر شده تسهیلاتی برای نصب سیستم گاز سی‌ان‌جی روی خودروهای تک سوز از سوی ارگان‌های متولی توزیع سوخت کشور پیش بینی شود به این منظور لازم است تمام خودروهای دارای مجوز از سازمان تاکسیرانی، در سایت www.irngv.ir ثبت نام کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد افزود: ثبت نام در سامانه هیچگونه حقی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد و در صورت تخصیص تسهیلات، وفق اولویت ثبت نام، اقدام لازم توسط مراکز مجاز صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: هر گونه تصمیم‌گیری از طریق شبکه‌های اجتماعی و ارسال پیامک به اطلاع متقاضیان خواهد رسید، بنابراین تاکید می‌شود نیازی نیست رانندگان تاکسی به سازمان و یا شرکت‌های کارگزاری مراجعه کنند.

محبی با بیان اینکه پس از اعمال سهمیه‌بندی بنزین از حدود ۲۰ روز گذشته، شاهد افزایش ۱۰ درصدی استفاده مردم از خطوط تاکسیرانی در مشهد بوده‌ایم، گفت: البته در حال حاضر ۳۰ درصد ناوگان تاکسی‌رانی فرسوده است که این خودروها بیش از ۱۰ سال از ساخت آن‌ها می‌گذرد و باید با ناوگان جدید جایگزین شوند، با این وجود تمامی تاکسی‌های مشهد دارای معاینه فنی هستند.

وی از اضافه شدن یک هزار تاکسی برقی به ناوگان تاکسی‌رانی مشهد در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: در حال حاضر با شرکت‌های سازنده خودروهای برقی در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم قرارداد خرید این خودروها را منعقد و هرچه سریع‌تر تاکسی‌های برقی را به ناوگان اضافه کنیم.

کد خبر 401149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.