کرستیچویچ: از داوری راضی نیستم/ استقلال مستحق برد بود

سرمربی شاهین شهرداری شاهین بوشهر گفت: از داوری راضی نیستم؛ هفته قبل نتیجه بازی را تغییر دادند. امروز نیز یک یا دو پنالتی برای ما گرفته نشد. استقلال تیم با کیفیت و می توانم بگویم مستحق برد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میشو کرستیچویچ امروز -شنبه ۲۳ آذر- در نشست خبری پس ازشکست تیمش مقابل استقلال تهران، در جمع حبرنگاران اظهار کرد: باید صادق باشم‌، استقلال تیم بهتری بود و بازی را برد باید به آنها تبریک بگویم. همه هواداران شاهد بودند ما دفاع اتوبوسی نکردیم اما استقلال بیشتر از ما موقعیت داشت و بازی را برد.

وی اضافه کرد: نمی دانم چه گونه بیان کنم بازیکنان زیادی در این بازی و بازی قبلی زمین خوردند. از داوری راضی نیستم؛ هفته قبل نتیجه بازی را تغییر دادند. امروز نیز یک یا دو پنالتی برای ما گرفته نشد. مجددا می گویم استقلال تیم خوبی است و بهتر از ما فضا سازی کرد. بازیکنان استقلال پست هایشان را می شناختند. استقلال تیم با کیفیتی بود و می توانم بگویم مستحق برد بود؛ باید بگویم استقلال بهترین تیم ایران است.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر درباره استفاده از ماکسیما کویلیتایا درون دروازه و دریافت چهار گل، خاطرنشان کرد: از مانی که به این‌جا آمدم از بازیکنانی استفاده می‌کنم که عملکرد خوبی در تمرین دارند. از هیچکس اسم نپرسیدم و مهم نیست در کدام تیم بودند. من ۴ مسابقه قبل از این دیدار به تیم اضافه شدم و در جریان مسابقه گل نخورده بودیم و تنها دو گل از روی نقطه پنالتی دریافت کردیم. تا قبل از این مسابقه عملکرد دفاع ما بسیار خوب بود. مقصر گل‌های امروز ما خط میانی تیم بود و به همین دلیل است که استقلال یک تیم عالی است. آن‌ها توپ را می گیرند و رو به جلو حرکت می کنند. خدا به قائدی استعداد داده؛ او دریبل می‌کند و گل می‌زند. ماکس از همه دروازه بان‌ها بهتر است و اگر دروازه‌بان دیگری بهتر باشد بازی می‌کند. دلیلی وجود ندارد وقتی کسی در تمرین خوب نیست از او استفاده کنیم.

کرستیچویچ در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا مبنی بر این که آیا ابزار کافی برای نجات شاهین از شرایط بحران را دارد یا خیر، گفت: از وقتی که آمدم یک بد شانسی در تیم ما وجود دارد. اول اینکه زمان کافی در اختیار نداشتیم و باید هر ۴ روز یک بار با تیم های بزرگی بازی کردیم. این یک بدشانسی برای ما بود البته داوران نیز در نتایج ما مقصر بودند. امیدوارم با کمک کادر مدیریتی بازیکنان جدید به تیم اضافه شوند، شاهین در لیگ برتر باقی بماند.

کد خبر 401130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.