غفوری: خیلی از مسائل را نمی توانم مطرح کنم/مشکل استراماچونی دوشنبه حل می شود

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: تا تکلیف مدیرعامل مشخص نشود تکلیف مطالبات بازیکنان مشخص نمی شود. اما با صحبت هایی که با آقای استراماچونی کردیم اگر تکلیف مطالبات او از راه قانونی مشخص شود باید تا دوشنبه برای بازگشت استراماچونی صبر کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وریا غفوری امروز -شنبه ۲۳ آذر- در نشست خبری پس از پیروزی تیم اش مقابل شاهین شهرداری بوشهر اظهار کرد: لازم می دانم که اول از بازیکنان باغیرت استقلال تشکر کنم. آن ها تعهد و پایبندی شان را به استقلال نشان دادند. بازیکنان استقلال امروز موفق شدند پس از اتفاقات اخیر از نظر ذهنی ریکاوری انجام دهند و آماده این مسابقه شوند.

وی در خصوص ویدئو منتشر شده از استراماچونی پیش از بازی مقابل شاهین شهرداری بوشهر، تصریح کرد: من هم حرف های زیادی شنیدم؛ خودم پیگیر بودم. وزارت ورزش و شخص آقای خلیل زاده هم تلاش زیادی کردند. در صحبت هایی که من با باشگاه داشتم مشکل استراماچونی دوشنبه حل می شود و اگر این صحبت ها درست باشد او به تیم برمی گردند.

کاپتان تیم فوتبال استقلال در رابطه با کمک استراماچونی به استقلال در این دیدار، خاطرنشان کرد: خیلی از مسائل را نمی توانم مطرح کنم. در این دو بازی اخیر ترکیب تیم را استراماچونی چیده بود و مخصوصا در بازی امروز به ما کمک کرد.

غفوری درباره آینده استقلال گفت: من نه سرمریی نه مدیرعامل هستم؛ فقط کاپیتان استقلالم. بازیکنان کار بزرگی در این آشفتگی کردند و  من از تک تک شان ممنونم. امیدواریم وعده ها عملی و تکلیف سرمربی، سرپرست و مدیرعامل مشخص شود. فکر کنم اولین بار در فوتبال دنیا باشد که یک تیم مدیرعامل، سرمربی و سرپرست ندارد. امیدوارم خیلی سریع تکلیف مدیر عامل مشخص شود.

کاپیتان استقلال پیرامون مطالبات بازیکنان این تیم و بازگشت استراماچونی، تصریح کرد: تا تکلیف مدیرعامل مشخص نشود تکلیف مطالبات بازیکنان مشخص نمی شود. اما با صحبت هایی که با آقای استراماچونی کردیم اگر تکلیف مطالبات او از راه قانونی مشخص شود باید تا دوشنبه برای بازگشت استراماچونی صبر کنیم.

وی در پایان در پاسخ به سوالی در خصوص درخواست باشگاه سپاهان برای تغییر زمان دیدار با استقلال، گفت: تعویض زمان مسابقه به باشگاه باز می گردد و باشگاه باید پاسخگو باشد.

کد خبر 401128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.