پیروزی دشوار پرسپولیس مقابل سایپا

تیم پرسپولیس توانست در یک بازی دشوار تیم سایپا را شکست بدهد و با ۲۸ امتیاز با تیم سپاهان هم امتیاز شد و با تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز-شنبه-۲۳ آذر ماه تیم پرسپولیس و سایپا در هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.


در دقایق ابتدایی نیمه اول این دیدار هر دوتیم به حفظ توپ روی آورده بودند و همین باعث شده بود که شاهد خطاهای زیادی از هر دوتیم در لحظات اولیه بازی باشیم. در دقیقه ۸ محمد رضا سلیمانی ضربه سر خطرناکی را به سمت دروازه پرسپولیس زد اما رادوشویچ توانست این توپ را مهار کند.

ترابی در دقیقع ۱۳ این بازی با برداشتن دو بازیکن سایپا توانست خود را به دروازه این تیم برساند و شوتی را به سمت دروازه سایپا زد اما این توپ ثمره ای نداشت و به اوت رفت. در دقیقه ۱۸ بازی بر روی ارسال شیری، وحید امیری با یک حرکت نمایشی و اشتباه حامد فلاح زاده توپ وارد دروازه سایپا شد. تیم پرسپولیس بازی مالکانه ای انجام داد و همین باعث شد تا این نیمه با نتیجه ۱ بر صفر به سود پرسپولیس پایان یابد. 


نیمه دوم این بازی نیز با مالکیت پرسپولیس شروع شد و حملات بی دقتی را بر روی دروازه سایپا انجام دادند اما نتیجه ای کسب نکردند.پس از گذشت ۱۵ دقیقه از نیمه دوم این دیدار تیم سایپا توانست بازی را در دست خود بگیرد و ارسال هایی را بر روی دروازه پرسپولیس انجام دهد، این ارسال ها موقعیت هایی را برای گلزنی سایپا ایجاد کرد اما این فرصت ها سر انجامی برای تیم میزبان نداشت. سایپا در این نیمه سه تعویض خود را انجام داد تا بتواند نتیجه بازی را تغییر دهد.

در دقیقه ۷۷ ضربه سر  دقیق رمضانی به گوشه دروازه پرسپولیس رفت اما رادوشویچ با یک واکنش دیدنی توپ را از گوشه دروازه به بیرون کشید تا تیم سایپا در به تساوی کشیدن این دیدار ناکام باشد. در دقیقه ۸۵ فرشاد احمد زاده با یک چرخش زیبا توانست توپ را با یک ضربه حساب شده وارد دروازه فلاح زاده بکند و اختلاف را به دو گل رساند، این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سودپرسپولیس به پایان رسید.

کد خبر 401106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.