بزرگترین پروژه عمرانی شهرداری گرگان در آستانه افتتاح

شهردار گرگان گفت: بزرگترین پروژه عمرانی تاریخ شهرداری گرگان با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان، دوشنبه ۲۵ آذرماه افتتاح می‌شود.

به گزارش ایمنا، عبدالرضا دادبود، اظهار کرد: موضوع حمل و نقل و ترافیک، یکی از مواردی است که شهرداری دنبال می کند و بخش زیادی از بودجه عمرانی شهرداری را نیز به خودش اختصاص می‌دهد.

وی ادامه داد: بر اساس طرح جامع حمل‌ونقل شهر گرگان که در سال ۹۶ به تصویب نهایی شورای عالی ترافیکی وزارت کشور رسید، بازگشایی برخی از مسیرها و احداث تعدادی از تقاطع غیر هم‌سطح در اولویت اول پیش‌بینی‌شده است.

شهردار گرگان تصریح کرد: ساخت تقاطع در بازگشایی محور افسران و اتصال آن به کمربندی شهید کلانتری در سال ۹۷ در شورای ترافیک ارایه شد و طرح به تصویب شورای عالی ترافیک استان رسید.

دادبود با اشاره به اینکه ۶۰ متری افسران به نام بلوار "خلیج گرگان" نام‌گذاری شده است، گفت: شورای اسلامی شهر گرگان تقاطع غیر هم‌سطح را هم به نام "سربازان گمنام امام زمان(عج) " نام‌گذاری کرده است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته پلیس و راهداری درخواست کرده بودند که شهرداری گرگان بازنگری در طرح میدان بسیج داشته باشد هم‌زمان با پروژه این کار هم انجام شد و مدیریت ترافیک میدان بسیج با توجه به عرض و پهنای زیاد این میدان و غیراستاندارد بودن آن ارائه شد و نهایتاً این مشکل با تفکیک ترافیک در بخش‌های مختلف و اختصاص هرکدام در مسیر خاص ترافیکی، مدیریت شد.

شهردار گرگان گفت: برای این طرح ساعت‌ها کار کارشناسی در شهرداری انجام گرفت و با کارشناسان فرمانداری و پلیس و سایر دستگاه‌های مرتبط هم تبادل‌نظر شد و گزینه نهایی انجام شد.

دادبود با اشاره به اینکه در زمان اجرای این پروژه‌ها برای نزدیک به ۴۰۰ نفر اشتغال‌زایی شده بود، تصریح کرد: برای این پروژه‌ها مجموعاً ۵۰ میلیارد تومان هزینه شد.

کد خبر 401090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.