نمایشگاه بین المللی جامع صنعت کشاورزی در اصفهان برگزار می شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت کشاورزی، گفت: مشارکت ۱۲۰ شرکت فعال و ایجاد زمینه برقراری ارتباطات، شناسایی شرکت‌های فعال، آشنایی با تجربه‌ها، علوم جدید و ایجاد زمینه بازاریابی و فروش در این بخش از دیگر مزایای این نمایشگاه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی یارمحمدیان امروز شنبه _۲۳ آذرماه_ در نشست خبری نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت کشاورزی، اظهار کرد: اصفهان یکی از سه استان‌ برتر تولید کننده محصولات کشاورزی در کشور است.

وی با اشاره به اینکه در کنار هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت کشاورزی همایش‌ها و سمینارهای علمی برای کمک به غنای آن پیش‌بینی شده است، افزود: در این نمایشگاه موضوعاتی نظیر سیستم‌های آبیاری نوین، کشت‌های گلخانه‌ای، مکانیزاسیون کشاورزی و شرکت‌های معتبر فعال همچنین نهاده‌های کشاورزی و ماشین‌آلات کشاورزی و باغبانی در غرفه‌های مختلف در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با بیان اینکه این نمایشگاه در فضایی بالغ بر ۹ هزار مترمربع برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این نمایشگاه از ۲۶ تا ۲۹ آذرماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور ۱۲۰ شرکت فعال در بخش کشاورزی در این نمایشگاه، گفت: استان‌های گلستان، یزد، همدان، قزوین، کرمان، آذربایجان شرقی و غربی و کردستان در این نمایشگاه حضور دارند که در حاشیه نمایشگاه دوره‌های آموزشی خاص برای موضوعاتی نظیر سیستم‌های آبیاری و کاهش سموم شیمیایی و دیگر موضوعات کشاورزی برگزار می‌شود.

یارمحمدیان نمایشگاه را فرصتی مغتنم برای فعالان کشاورزی دانست و افزود: در چنین نمایشگاه‌هایی برقراری ارتباطات، شناسایی شرکت‌های فعال و موفق در این رشته، آشنایی با علوم جدید و ارائه تجربه‌ها، تخصص‌ها و یافته‌های علمی جدید همچنین ایجاد زمینه بازاریابی و فروش در این بخش از دیگر مزایای این نمایشگاه است.

کد خبر 401084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.