تعامل سازنده با فعالان اقتصادی برای رفع مسائل مالی بانک ها

استاندار اصفهان گفت: مشکلات و مسائل فعالان اقتصادی در جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی احصا می شود در همین راستا تعامل و گفتگوی سازنده با فعالان اقتصادی در جهت مرتفع کردن مسائل مالی بانک ها راه گشا است.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان اظهار کرد: مشکلات و مسائل فعالان اقتصادی در جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی احصا می شود که این امر مورد الگوبرداری استان های دیگر نیز قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در همین راستا بسته حمایتی تأمین اجتماعی و جهاد کشاورزی مصوب و اجرایی شده و بسته حمایتی بانک ها برای صاحبان صنایع نیز با هماهنگی شورای هماهنگی بانک ها در جلسه امروز، مطرح شد و به تصویب رسید.

استاندار اصفهان تصریح کرد: باتوجه به شرایط خاص کشور و شرایط جنگ اقتصادی، مقرر شده شد مصوبه حمایتی بانک ها با کارشناسی دقیق تر و تطبیق با شرایط فعلی اجرایی شود.

رضایی با اشاره به صادرات و واردات استان و ایجاد کارگو ترمینال و فعال شدن بخش خصوصی در این خصوص اضافه کرد: باید اقلام صاداراتیو وارداتی احصا گردد و هر کالای بی کیفیتی وارد کشور و استان نشود البته راه برای محصولات با کیفیت و سالم باز است. یک مجموعه هماهنگ و منسجم با هدف تسهیل واردات و صادارت با محوریت معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان و دستگاه های اجرایی ذیربط تشکیل خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: تعامل و گفتگوی سازنده برای مرتفع کردن مسائل مالی بانک ها راه گشا است در همین راستا مقرر شد پنج نفر به نمایندگی از بانک ها به بانک مرکزی معرفی شوند تا مسیر مسائل مالی بانک ها و فعالان اقتصادی نیز هموار شود.

کد خبر 401070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.