برگزاری جشنواره عکس شهروندی «اصفهان پاییزی»

با برگزاری دومین جشنواره عکس شهروندی اصفهان با موضوع «اصفهان پاییزی»، حال و هوای پاییز زیبای شهر از سوی شهروندان در قاب عکس های موبایلی، ثبت و منتشر می شود و از سوی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان، به برگزیدگان این جشنواره جوایزی اهدا خواهد شد.

به گزارش ایمنا، دومین جشنواره عکس شهروندی «اصفهان شهری که دوستش دارم» با موضوع اصفهان پاییزی ویژه عکس های ثبت شده با تلفن همراه از حال و هوای پاییزی شهر اصفهان از سوی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان برگزار می شود.  

علاقمندان می توانند عکس های خود را از طریق ایمیل به نشانی mobilegraphy.isf.net@gmail.com ارسال یا از طریق هشتگ #اصفهان_پاییزی در فضای مجازی منتشر کنند.

شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است. عکس ها باید با استفاده از تلفن همراه و از حال و هوای پاییز شهر اصفهان، ثبت شده باشد. آثار ثبت شده با دوربین حرفه ای پذیرفته نخواهد شد.  

هر شرکت کننده مجاز به ارسال حداکثر ۱۰ فریم تک عکس است. همچنین ویرایش اثر تا آنجا که به جنبه استنادی عکس خدشه وارد نکند، قابل قبول است.

از دیگر شرایط شرکت در جشنواره عکس شهروندی این است که عکس های سلفی شامل داوری نخواهد شد، عکس ها نباید دارای امضا و لوگوی عکاس باشد. در صورتی که عکس ها ایمیل می شود، باید به صورت فایل ارسال و مشخصات شناسنامه ای و شماره تماس شرکت کننده به صورت جداگانه در متن ایمیل ارسال شود. در صورت انتخاب عکسی که در فضای مجازی منتشر شده است، باید اصل عکس هم ارسال شود.

مهلت ارسال آثار به جشنواره، پایان آذر ماه سال جاری خواهد بود. اسامی برگزیدگان پس از انجام مراحل داوری، هفته اول دی ماه اعلام خواهد شد.

جایزه نفر اول این جشنواره، لوح تقدیر جشنواره به همراه گواهی حضور و جایزه نقدی به مبلغ سه میلیون تومان، نفر دوم؛ لوح تقدیر جشنواره به همراه گواهی حضور و جایزه نقدی به مبلغ دو میلیون تومان و جایزه نفر سوم، لوح تقدیر جشنواره به همراه گواهی حضور و جایزه نقدی به مبلغ یک میلیون تومان است.  

همچنین به آثار راه یافته به نمایشگاه، گواهی حضور در نمایشگاه و حق التصویر هر عکس، اهدا می شود.

داوری آثار را رضا امینی، پریسا فهامی و پژمان نظرزاده آبکنار بر عهده دارند.

کد خبر 401055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رهگذر IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    0 0
    نتایج را کجا باید ببینیم؟