المان‌های شهری باید ماندگار شود

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: برای نوروز سال ۹۹ باید تدابیری اندیشیده شود تا با احداث المان‌ها، نمادها و آثار ماندگار در میادین و معابر شهر از هدررفت هزینه‌ها جلوگیری شود

به گزارش خبرنگار ایمنا، کامران گردان امروز (شنبه) در شصت و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر همدان، اظهار کرد: هر ساله نمادهای نوروزی ساخته می‌شود، اما این نمادهای موقتی هزینه ‌های قابل‌توجهی را به مدیریت شهری تحمیل می‌کند که بر این اساس باید به سوی یادمان‌های دائمی حرکت کنیم.

وی افزود: در میادین و معابر شهر علاوه بر نمادهای موقت مناسب ایام نوروز، باید آثار هنری پایدارتر نیز نصب و به جزئی از هویت آن مکان تبدیل شود.

رئیس شورای شهر همدان تصریح کرد: برای نوروز سال ۹۹ باید تدابیری اندیشیده شود تا با احداث المان‌ها، نمادها و آثار ماندگار در میادین و معابر شهر از هدررفت هزینه‌ها جلوگیری شود زیرا در مواردی مشاهده می‌شود حتی یک المان خوب و جذاب موجب افزایش جذب گردشگر به این مکان خواهد شد.

وی با اشاره به پیش‌رو بودن مناسبت‌های مختلف از جمله ایام دهه فجر، نوروز و شب یلدا، خاطرنشان کرد: در شورای شهر نظر بر این است که همه برنامه‌ها دیده شوند اما برای جشن‌ها و برنامه‌های ویژه‌تر، نظارت بیشتری لازم است.

کد خبر 401054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.