تنها ۱۰ درصد بودجه پژوهشی در مرکز مطالعات شهرداری مصرف می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ۹۰ درصد بودجه مربوط به پژوهش به صورت پراکنده در سایر بخش‌ها و معاونت‌های شهرداری تهران مصرف می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن هاشمی امروز (شنبه) در یازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری و ششمین جشنواره پژوهش و آموزش در مدیریت شهری و روستایی اظهار کرد: در شهرداری تهران حدود ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه برای تحقیقات صرف می شود اما تنها ۱۰ درصد آن در مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران مصرف شده است.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد بودجه مربوط به پژوهش به صورت پراکنده در سایر بخش‌ها و معاونت‌های شهرداری تهران مصرف می‌شود، افزود: لازم است به‌جای انجام تحقیقات و پژوهش به صورت پراکنده همه این پژوهش‌ها در مرکز مطالعات متمرکز انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه در طول برگزاری یازده دوره این جشنواره، ۴۰ هزار پژوهش به مرکز مطالعات رسیده است، تصریح کرد: باید پرسید چرا این تعداد پژوهش تا به حال منجر به افزایش و بهبود کیفیت عملکرد شهرداری تهران نشده است.

وی با تاکید بر اینکه پژوهش بابد برای ارتقای عملکرد و وظیفه انجام شود، ادامه داد: ۶۷ هزار نفر نیرو در شهرداری تهران وجود دارد که حدود ۹ هزار نفر آنها تحصیلات کارشناسی ارشد دارند و بیش از ۴۰۰ نفر هم مدرک دکتری دارند در حالی که اثر بخشی خاصی از این نیروی انسانی دیده نمی‌شود. 

کد خبر 401036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.