تریبون آزاد حمل ونقلی در دانشگاه اصفهان

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: در آستانه ۲۶ آذرماه «روز حمل ونقل» تریبون آزاد حمل ونقلی در دانشکده حمل ونقل و عمران دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

داریوش امانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: معاونت حمل ونقل و ترافیک به منظور تعامل و پاسخگویی مسایل ترافیکی در زندگی روزمره همچنین استفاده از انتقادات و پیشنهادات دانشجویان متخصص در زمینه عمران و  حمل و نقل و ترافیک مقارن با ایام رویداد حمل ونقل و ترافیک در آستانه آغاز رویدادهای قصه آدم و هوا اقدام به برگزاری تریبون تخصصی دانشجویان کرده است.

وی افزود: تریبون تخصصی دانشجویان روز یکشنبه ۲۴ آذرماه ۹۸ با مشارکت دانشگاه اصفهان همراه با نشست تخصصی و علمی با محوریت حمل ونقل و ترافیک و عمران شهری با حضور دانشجویان دانشکده عمران و حمل ونقل در ساختمان شماره یک دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه برنامه فردا با حضور رؤسای کمیسیون‌های حمل ونقل و عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین مدیران ارشد ترافیک شهر و مدیران عامل سازمان‌های وابسته این معاونت از جمله سازمان‌های اتوبوسرانی، تاکسیرانی، پایانه‌های مسافربری، قطارشهری و حمل بار همچنین ستاد معاینه فنی خودروها برگزار می‌شود، تصریح کرد: برای مباحث اجرایی، ایمنی و کارگاهی مدیران شرکت نیک اندیش حضور خواهند داشت تا پاسخگوی سؤالات دانشجویان باشند.

وی افزود: در ایام برگزاری رویدادهای قصه آدم و هوا چند نشست تخصصی دیگر با عنوان ایستگاه ترافیک برگزار خواهد شد که زمان و مکان آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

کد خبر 401025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.