اجرای ۳۴ پروژه عمرانی در منطقه ۷ شیراز

مدیر منطقه هفت شهرداری شیراز گفت: در سال جاری ۳۴ پروژه عمرانی در سطح این منطقه در حال پیگیری و اجرا داریم که اعتبار این پروژه ها بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال است.

به گزارش ایمنا، سعید معصومی با بیان اینکه برنامه‌هایی برای افزایش سرانه فضای سبز منطقه هفت از هشت مترمربع به ۱۴ متر استاندارد در حال اجرا است، اظهار کرد: احداث بوستان ساحلی، احداث پارک محله‌ای سهل‌آباد، بهسازی پارک‌ها و بوستان‌های منطقه، تکمیل فضای سبز موجود و درخت‌کاری پارک شهروند، حاشیه کوه راه، پارک حاشیه خیابان‌های فرصت، تخت جمشید، پیاده‌راه‌های بلوار اتحاد و بلوار نصر از جمله پروژه‌هایی هستند که ضمن ایجاد فضای تفریحی و ورزشی برای شهروندان، سرانه فضای سبز را در منطقه ارتقا می‌دهند.

وی اضافه کرد: در محدوده منطقه هفت شهرداری شیراز بحث خدمات به دلیل در حال توسعه بودن آن بسیار پررنگ است و به‌طور مستمر اجرای طرح‌های عمرانی از جمله بزرگراه، خیابان، معبر و پارک در آن جریان دارد.

مدیر منطقه هفت شهرداری شیراز افزود: از دیگر پروژه‌های در حال اجرا در منطقه هفت می‌توان به احیاء میدان الله و محیط پیرامونی آن، تعمیر، ساخت دیوارگذاری و لایروبی رودخانه خشک، ساماندهی مبلمان شهری و زیباسازی پروژه‌ها، اجرای طرح آبخیزداری در رودخانه خشک و ساماندهی محور شرق بلوار خلیج فارس نام برد.

معصومی از آسفالت‌بخشی از معابر سطح منطقه در طرح نهضت آسفالت خبر داد و تصریح کرد: یکی از پروژه‌های ویژه‌ای که به دستور شورای اسلامی شهر شیراز و همچنین تاکید شهردار شیراز در دستور کار قرار گرفت بحث اجرای نهضت آسفالت معابر است که در این راستا بسیاری از معابر با روکش جدید آسفالت بهسازی شده است که این کار تا بهبود نسبی آسفالت تمام معابر سطح منطقه ادامه می‌یابد.

وی با بیان اینکه محرومیت‌زدایی یکی از رویکردهای مهمی است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود و در منطقه هفت این رویکرد با جدیت بیشتر و هدفمندتر دنبال می‌شود، تصریح کرد: در شهرداری منطقه هفت توسعه متوازن و مدیریت منابع را به‌دقت مدنظر قرار دادیم تا بتوانیم در تمام سطح منطقه به طور یکسان خدمات‌رسانی کنیم.

کد خبر 401014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.