الزام ساماندهی خودروهای وانت بار جهت تخصیص سهمیه سوخت

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری شیراز از لزوم اجرای طرح ساماندهی خودروهای وانت‌بار سطح شهر جهت تخصیص سهمیه سوخت ناوگان باری خبر داد.

به گزارش ایمنا، عبدالجلیل شریفی با اعلام این خبر اظهار کرد: بنا بر ابلاغ سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در خصوص ساماندهی ناوگان وانت‌بار شهری و با توجه به اجرای طرح سهمیه‌بندی ناوگان بنزین‌سوز از ۲۴ آبان ماه و تخصیص سهمیه ثابت در کارت‌های هوشمند سوخت وانت‌بارها، تمامی ناوگان متقاضی فعالیت در بخش حمل ونقل عمومی بار به منظور بهره‌مندی از سهمیه سوخت بر اساس پیمایش باید در سامانه مدیریت مرکزی حمل ونقل شهری به نشانی www.utcms.ir ثبت‌نام و از سازمان مدیریت حمل ونقل بار پروانه فعالیت و اشتغال دریافت کنند.

شریفی افزود: مالکین و رانندگان علاوه بر ثبت‌نام درسایت مذکور باید به سازمان حمل و نقل بار شهرداری شیراز واقع در میدان گلستان (کلبه) ابتدای خیابان شهید محمدی‌فرد، جنب اداره کل ورزش و جوانان مراجعه و نسبت به تکمیل پرونده و فرآیند ثبت‌نام خود اقدام کنند.

رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل بار شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: طرح ساماندهی خودروهای وانت‌بار شامل تمامی وسایل نقلیه بنزین‌سوز (وانت بار) که قصد خدمات‌دهی و تردد در محدوده شهری را دارند، می‌شود.

کد خبر 401009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.