حمایت از مالکان زمین برای توسعه طرح‌های تفریحی و گردشگری

مدیر منطقه هفت شهرداری تبریز گفت: از مالکان زمین‌های بایر واقع در حریم این منطقه در راستای توسعه طرح‌های گردشگری، تفریحی و ورزشی حمایت می‌کنیم.

به گزارش ایمنا، اکبر پورخردمند در جمع مردم در امامزاده سیدمحمد کججانی با اشاره به فرصت‌ها و ظرفیت‌هایی که توسعه گردشگری برای مردم منطقه می‌تواند به وجود آورد، اظهار کرد: با هر گردشگر ۱۰ نوع شغل به وجود می‌آید و گردشگران برای هر سرزمین مایه خیر و برکت هستند.

وی با بیان اینکه جذب سفر به حوزه استحفاظی منطقه هفت، از اهداف اساسی مدیریت منطقه است، ادامه داد: به مالکان اراضی واقع در حریم این نوید داده می‌شود که شهرداری منطقه هفت زمینه بهره‌مندی انتفاعی از قطعات بایر را با معرفی طرح‌های ورزشی و تفریحی فراهم می‌کند و در این راستا عوارضی از مردم مطالبه نخواهد شد.

پورخردمند ایجاد پیست موتورسواری، اسب دوانی و یا کارتینگ را از جمله فرصت‌هایی دانست که با ایجاد آن‌ها در زمین‌های بایر حومه با مالکیت خود شهروندان، می‌تواند زمینه جذب گردشگر از شهرستان‌های اطراف و خود تبریز به وجود آورده و در سایه آن رونق اقتصادی را فراهم کند.

مدیر منطقه هفت شهرداری تبریز تاکید کرد: این طرح‌ها صرفا برای قطعات قابل تعریف بوده و صدور مجوز برای ابنیه انجام نمی‌شود.

کد خبر 401000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.