پرسپولیس - سایپا؛ سه امتیاز حیاتی برای قرمزها

تیم فوتبال سایپا امروز (شنبه) در آخرین هفته رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه شهر قدس میزبان پرسپولیس است.

به گزارش ایمنا، امروز – شنبه ۲۳ آذرماه – دو تیم پرسپولیس و سایپا تهران از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهر قدس رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند. شاگردان گابریل کالدرون در چند دیدار اخیر خود عملکرد خوبی ثبت کرده‌ اند و با توجه به شکست فولاد و توقف شهرخودرو در این هفته فرصت دارند تا با کسب هر سه امتیاز در نبرد با همشهری نارنجی‌پوش، خود را از سایر تیم‌ها جدا کرده و در کورس قهرمانی با سپاهان و استقلال باقی بمانند. اگر سرخ‌پوشان نتوانند هر سه امتیاز کامل این دیدار را تصاحب کنند از کورس قهرمانی عقب می مانند.

آن طرف میدان اما سایپا با هدایت امیرحسین صادقی، از ۱۴ دیدار این فصل خود تنها به ۱۱ امتیاز دست یافته و تاکنون به جایگا سیزدهم جدول بسنده‌کرده است. نارنجی‌های تهرانی که در این سال‌ها همواره درمیانه‌های جدول حضور داشتند و برای رقبا تیمی دردسرساز و محترم بودند، در فصل جدید لیگ برتر سال خوبی را سپری نمی‌کنند و به جای نیمه های جدول، در رده‌های پایین جدول دیده‌می‌شوند. سایپا  مثل پرسپولیس به پیروزی در این مسابقه نیاز دارد تا وضعیت خود را سر و سامان دهد و از محدوده خطرناک انتهای جدول فاصله بگیرد.

واهمه پرسپولیس از تکرار دیدار جام شهدا

پرسپولیس و سایپا در تابستان نیز یکبار در قالب جام چهارجانبه شهدا به مصاف هم رفتند که سایپا با دو گل حریف خود که اولین روزهای جدایی برانکو ایوانکوویچ و سرمربی‌گری کالدرون را تجربه می‌کرد را شکست دادند. حالا سرخ‌پوشان از تکرار آن نتیجه مقابل امیرحسین صادقی و تیم‌اش واهمه دارند و امروز تلاش خواهند کرد تا یاد باخت برابر سایپا را از ذهن‌ها پاک کنند.

داستان ادامه‌دار میزبانی بحث برانگیز سایپا و پیکان از سرخابی‌ها

میزبانی از استقلال و پرسپولیس توسط همشهری‌های غیر سرخآبی‌شان همواره معضلی برای مسئولان برگزاری مسابقات لیگ برتر بوده‌است. در گذشته نه چندان دور راه آهن و نفت تهران به دلیل نداشتن هوادار، به راحتی  در این سال‌ها و  بارها و بارها در نبرد با دو تیم پرطرفدار تهرانی امتیاز میزبانی‌شان سلب و به حریف داده‌شده‌است! نمونه‌ای که هفته گذشته نیز در جریان بازی استقلال و پیکان شاهدش بودیم و چند ساعت مانده به شروع مسابقه محل برگزاری مسابقه از ورزشگاه شهدای شهر قدس به آزادی تغییر یافت. چند روز بعد از آن بازی، سایپا و پرسپولیس باید در همان استادیوم شهر قدس به میدان بروند و مسابقه استقلال نیز از روز جمعه به شنبه تغییر یافت تا عملا امکان تغییر محل میزبانی وجود نداشته باشد و حسابی صدای هواداران پرسپولیس را در بیاورد.

کد خبر 400986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.