ایجاد گرمخانه چندمنظوره فردیس

سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری فردیس از ایجاد گرمخانه چندمنظوره در این شهر خبر داد.

مهرداد حقیقی، با بیان اینکه طراحی گرمخانه چند منظوره فردیس انجام شده است، اظهار کرد: برای انجام این پروژه دو میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه گرمخانه چند منظوره فردیس دارای فضاهای جداگانه آقایان، بانوان و کودکان کار خواهد بود، تاکید کرد: این پروژه در مساحتی حدودا یک‌هزار و ۸۰۰ متر مربع احداث می‌شود.

حسن سعید باشسیز، عضو شورای اسلامی شهر فردیس ساماندهی کودکان کار را یکی از وظایف شهرداری برشمرد و گفت: وجود این کودکان بر روح و روان جامعه تاثیر منفی دارد و احساسات مردم را جریحه دار می کند.

سعیدی باشسیز با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس در نظر دارد گرمخانه‌ای با فضاهای جداگانه برای آقایان، بانوان و کودکان کار در این شهر احداث کند، خاطرنشان کرد: اکنون طرح این پروژه آماده و مناقصات آن برای آغاز عملیات اجرایی در حال برگزاری است. 

وی با بیان اینکه ساماندهی کودکان وظیفه ای ذاتی برای شهرداری است، گفت: علاوه بر این مدیریت شهری فردیس در نظر دارد با همکاری ادارات ذیربط این کودکان را از معضلات اجتماعی نجات دهد و به بازپروری آنها کمک کند.

عضو شورای اسلامی شهر فردیس گفت: گرمخانه طراحی شده دارای فضای بهداشتی و درمانی خواهد بود تا پاسخگوی نیازهای درمانی این قشر باشد.

وی با بیان اینکه وجود کودکان کار در جامعه اتفاقی ناراحت کننده و آزاد دهنده است، خاطرنشان کرد: فعالیت فرهنگی با همکاری دستگاه‌هایی همچون سازمان بهزیستی، نیروی انتظامی و غیره در این راستا ثمر بخش خواهد بود.

کد خبر 400984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.