۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱
تمدید رئیس با قرمزها

یورگن کلوب سرمربی تیم فوتبال لیورپول انگلیس قراردادش را تمدید کرد

به گزارش خبرنگار سرویس ترجمه ایمنا، یورگن کلوپ آلمانی که سرمربی تیم فوتبال لیورپول انگلیس که این تیم را به قهرمانی های مختلف در اروپا رسانده است و محبوبیت خیره کننده ای نزد لیورپولی ها دارد، قراردادش را تا سال ۲۰۲۴ با قرمز های آنفیلد تمدید کرد

این مربی بعد از تمدید قراردادش به سایت باشگاه لیورپول گفت: این باشگاه در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد ، من نمیتوانستم رفتن را در نظر بگیرم. برای من، این یک اعلام مقصودی بود که بر پایه ی موفقیت هایی که به دست آوردیم و موفقیت هایی که برایمان وجود دارد تا به دستشان بیاریم شکل گرفته است. زمانی که پیشرفت باشگاه و همکاری ادامه دارمان را مشاهده میکنم، حس میکنم که مشارکت من در لیورپول فقط میتواند رو به افزایش باشد.

کلوپ ادامه داد: مردم اتفاقاتی که داخل زمین رخ میدده را به عنوان معیار پیشرفت میدانند و گرچه این بهترین معیار برای سنجش پیشرفت است، اما تنها معیار نیست. من در تمامی جوانب و ساختار هایی که فکرش را بکنید همکاری و تعهد مالکان را مشاهده کردم. برای هر شخصی در فوتبال که بخواهد در محیطی رقابت کند که تمامی عناصرش، از حمایت هواداران گرفته تا دیدگاه مالکان، در بهترین سطح خودشان باشند، هیچ جایی بهتر از اینجا نمیتواند وجود داشته باشد.

این مربی آلمانی در پایان اظهار کرد: زمانی که در پاییز ۲۰۱۵ به باشگاه آمدم، حس میکردم که ما برای هم عالی هستیم. الان احساس میکنم که دست کم گرفته بودمش. من به طور کامل باور دارم که این همکاری از هر دو سو مکمل یکدیگر است که من قادر به تمدید تا سال ۲۰۲۴ شدم. اگر حس میکردم که این همکاری وجود ندارد، اقدام به تمدید نمیکردم.

همچنین باید به نقش مایکل ادواردز، (مدیر ورزشی باشگاه) در این مسیر اشاره کنم. همکاری او به اندازه ی هر کس دیگری حائز اهمیت بود تا ما را در جایگاهی قرار بدهد که برای بهترین جام های این بازی رقابت کنیم.

کد خبر 400980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.