استقبال خیره کننده مردم از پارالمپیک توکیو/ همکاری سپاهان با تیم بوندس‌لیگایی

از کمک جالب بیرانوند به پرسپولیس، و رد پیشنهاد مربی گری تراکتور توسط پرسپولیسی های سابق، تا استقبال خیره کننده مردم از پارالمپیک توکیو و رقم قرارداد استرا با آبی ها و امضای قرارداد همکاری سپاهان با باشگاه آلمانی، مهم ترین خبرهای ورزشی جهان در هفته ای که گذشت است

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم ترین خبرهای ورزشی جهان در هفته ای که گذشت به شرح زیر است:

* مسابقات پارالمپیک توکیو با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است و افراد زیادی برای خرید بلیت این بازی‌ها درخواست داده اند.  آندره پارسونز رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک اعلام کرده تاکنون حدود ۳.۱ میلیون نفر در سراسر جهان برای خرید بلیت بازی‌های پارالمپیک توکیو درخواست دادند.

* دروازه بان تیم پرسپولیس تهران گفت: حاضرم ۸۰ هزار دلار به باشگاه قرض دهم تا مشکل قرارداد کالدرون حل شود. بیرانوند در مورد اینکه قرار است ۸۰ هزار دلار به باشگاه پرسپولیس قرض داده تا قرارداد کالدرون پرداخت شود عنوان کرد:‌ اگر قرار است به خاطر پول سرمربی تیم مان برود، حاضرم تمام پول‌هایی را که از سال اول حضورم در تیم ملی گرفته ام را به باشگاه پرسپولیس تقدیم کنم.

* رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی کشور ایتالیا به عنوان یکی از میادین رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی کشتی اواخر دیماه برگزار خواهد شد که با تصمیم محمد بنا سرمربی تیم ملی؛ علیرضا نجاتی، محمدعلی گرایی، سعید عبدولی و امیر قاسمی منجزی در این رقابت‌ها به میدان خواهند رفت.

* سه شنبه شب گذشته در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال زنیت در پرتغال میزبان بنفیکا بود و با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد. سایت «هواسکورد» در ارزیابی فنی اش از این دیدار به سردار آزمون مهاجم ملی پوش کشورمان که یک گل به خودی هم زده بود نمره متوسط ۶.۳ از ۱۰ را داد.

* بعد از اینکه مسئولان باشگاه استقلال به دلیل مشکلات بانکی نتوانستند پول آندره آ استراماچونی را پرداخت کنند، رسانه یورو نیوز نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد و در نهایت رقم قرارداد این سرمربی ایتالیایی را فاش کرد. به عقیده این رسانه قراداد استراماچونی رقمی حدود ۱ میلیون و ششصد هزار یورو است.

* در حالی که خبرهایی مبنی بر پیشنهاد باشگاه تراکتور به علی کریمی ستاره سابق فوتبال برای هدایت این تیم تبریزی شنیده می‌شود، اما او این پیشنهاد را رد کرده است و قصد ندارد سکان هدایت تراکتوری‌ها را برعهده بگیرد. علاوه بر این علی دایی و برانکو هم که جزء گزینه‌های هدایت سرخپوشان تبریزی بودند چند روز پیش پیشنهاد این باشگاه تبریزی را قبول نکردند.

*  رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام تختی روزهای ۱۸ تا ۲۰ دی ماه در شهر کرمانشاه برگزار می‌شود. لازم به ذکر است برگزاری مسابقات پهلوانی جام تختی نیز در برنامه رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام تختی و تقویم سال ۲۰۲۰ اتحادیه جهانی کشتی قرار گرفته است.

* احمد نامنی سرپرست فدراسیون تنیس گفت: با اعلام کنفدراسیون تنیس آسیا ATF، جمهوری اسلامی ایران میزبان مسابقات بین المللی سطح A زیر ۱۴ سال آسیا در سال ۲۰۲۰ در بخش پسران و دختران شده است.

* نیمار جونیور بازیکن برزیلی تیم پاری سن ژرمن فرانسه در میان تمام شخصیت‌های ورزشی دنیا بیشترین جستجو را در توییتر در سال ۲۰۱۹ به خود اختصاص داده است. بعد از نیمار، لیونل مسی بازیکن تیم بارسلونای اسپانیا در رتبه دوم قرار گرفت.

* باشگاه های سپاهان و اشتوتگارت با یکدیگر تفاهم همکاری امضا کردند. به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، در پی دیدار نماینده باشگاه اشتوتگارت آلمان با مدیران باشگاه سپاهان، همکاری این ۲ باشگاه فعال ایرانی و آلمانی عملیاتی می‌شود.

* دیدار تیم‌های فوتبال بارسلونا ورئال مادرید اسپانیا چند هفته گذشته به دلیل اختلافات در کاتالونیا به تاریخ دیگری موکول شد و حالا با ادامه دار بودن این ماجرا ممکن است از زمین نیوکمپ به زمین بی طرف منتقل شود.

* تیم فوتبال شهر خودرو خراسان که یکی از نمایندگان ایران در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ است، در جلسه ای که میان نمایندگان این باشگاه برگزار شد ورزشگاه امام رضا (ع) به عنوان استادیوم اصلی شهر خودرو انتخاب شد.

* به نقل از لاریپابلیکا، «جنارو گتوزو» قبل از توافق برای سرمربیگری تیم فوتبال ناپولی، ۱۸ پیشنهاد شغلی را رد کرد. بر اساس این گزارش، این مربی ۴۱ ساله پیشنهاد هدایت تیم‌های "والنسیا" اسپانیا و "جنوا"، "سامپدوریا"، "فیورنتینا" ایتالیا و همچنین تیم‌های روسی، یونانی و چینی را رد کرد. گتوزو از ماه مه، پس از این که از سرمربیگری میلان استعفا داد، بیکار بود.

*  به نقل از فدراسیون ژیمناستیک، بانوان ایران می‌توانتد از این پس با لباس مطابق با شئونات اسلامی در رقابت‌های بین المللی آکروباتیک ژیمناستیک شرکت کنند که این اتفاق، موفقیتی بزرگ برای ژیمناستیک ایران محسوب می شود

کد خبر 400979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.