بیرو، استراحت یا مصدومیت؟/ می‌خواهم کنار استقلال باشم

علیرضا بیرانوند که به تازگی در بین نامزدهای بهترین بازیکن سال آسیا قرارگرفت برای بازی با سایپا از لیست سرخپوشان کنار گذاشته شد، این در حالی است که برخی دلیل آن را مصدومیت و بعضی استراحت بیرو می‌دانند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، داستان ادامه دار استرا و استقلال و احتمال بالای بازگشت او، پیگیری بازی‌های لیگ برتر و مصاف پرسپولیس و استقلال با رقبا و صدرنشینی سپاهان با پیروزی مقابل پیکان مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز- شنبه ۲۳ آذرماه - بود.

"خبرورزشی" عنوان اول خود را به اظهارات استراماچونی اختصاص داده است و با عنوان "می‌خواهم کنار استقلال باشم" به شایعات بازگشت او طی چند روز آینده دامن زد، جمله‌ای مطمئنا می‌تواند باعث شادی استقلالی‌ها شود و آنها را به آینده امیدوار کند.

"ایران ورزشی" با عنوان "بازگشت سپاهان به صدر" از صدرنشینی سپاهان بعد از پیروزی مقابل پیکان نوشت، صدر جدولی که گویا امسال کم دستخوش تغییر نخواهد شد و صاحبان مختلفی خواهد داشت.

"گل" که همیشه قبل از بازی‌های پرسپولیس نیمکت نشینان دفاع یا حتی برخی بازیکنان ترکیب را پیش‌بینی یا معرفی می‌کرد حالا با عنوان "بیرو فعلا استراحت کند"  از کنار گذاشتن علیرضا بیرانوند از لیست بازی با سایپا نوشت، این در حالی است که رسانه‌ها مصدومیت بیرانوند را دلیل این اتفاق دانستند.

"هدف" با عنوان "می‌ترسیدم از خانه بیرون بروم" از اظهارات جنجالی استراما نوشت که گفته بود در حالی که من را به یک بزرگداشت دعوت کردند و من قبول نکردم دیدم که تاکسی به جای رفتن به خانه به محل بزرگداشت رفت و جالب اینکه آن تاکسی عمومی بود.

"ابرار ورزشی" با عناوین "جشن بازگشت استراماچونی" و "میهمانی سرخ‌ها در شهر قدس" از مصاف سرخابی ها در لیگ برتر نوشت جدال‌هایی که تا حدی تکلیف قهرمان نیم فصل را مشخص می‌کند.

"پیروزی" با عنوان "فشردگی مسابقات باعث تغییراتی در ترکیب شد" از اظهارات کالدرون در خصوص بازی دادن چرخشی به ستاره‌های خط دفاع پرسپولیس نوشت، البته که گویا فشردگی مسابقات به خط دروازه نیز رسیده است.

کد خبر 400974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.