رئیس‌جمهور مدافع جدی حقوق‌کارگران است

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه رئیس جمهوری مدافع جدی حقوق کارگران است، گفت: هیچ کس در دولت چنین خواسته ای ندارد که یک ریال از سرمایه‌های کارگران به جای دیگری برود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی سالاری با انتشار یک پست در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت:

"مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از تسویه کامل بدهی‌های سال ۹۷ تامین اجتماعی به مراکز درمانی تا ۲ هفته آینده خبر داد و افزود: تا کنون بیش از نصف بدهی‌های سال جاری نیز پرداخت شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر مصطفی سالاری شامگاه چهارشنبه در دیدار با نمایندگان تشکل‌های کارگری و کانون‌های بازنشستگی استان زنجان با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی بین ۲۵ تا ۳۰ هزار میلیارد تومان مطالبه معوق از اشخاص حقیقی و حقوقی دارد، اظهار داشت: در شرایط جاری اگر در این خصوص سختگیرانه رفتار کنیم به تولید لطمه می‌خورد بنابراین به مصلحت کلی جامعه نیست.

وی با بیان اینکه برای پرداخت بدهی‌های معوق به  مراکز درمانی طرف قرارداد نیز چاره‌اندیشی‌هایی شده است، گفت: خوش بین هستیم که بخشی از بدهی دولت به تامین اجتماعی وصول شود.

سالاری با بیان اینکه جامعه کارگری و  بازنشستگان مطالبات جدی دارند و ما نیز پی گیر حل مسائل هستیم، اظهار داشت: یکی از این موارد، اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان است که ما در لایحه آن را به طور جدی پیگیر شدیم ولی فعلا در لایحه نیست و امیدواریم با همکاری تشکل ها این موضوع در مجلس مدنظر قرار داده شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت سهام دار شدن این سازمان تاکید کرد و گفت: دارایی جامعه کارگری نه با بنگاه داری که با سهام داری سازمان، بهتر حفظ می شود.

وی تصریح کرد: بنگاه داری برای سازمان تامین اجتماعی مساله و مطالبه درست می کند و ما این رویه را اصلا قبول نداریم و آن را هم به نفع جامعه کارگری نمی دانیم، عقل حکم می کند به سمت سهام داری برویم.

سالاری با بیان اینکه رییس جمهوری مدافع جدی حقوق کارگران است، گفت: هیچ کس در دولت چنین خواسته ای ندارد که یک ریال از سرمایه‌های کارگران به جای دیگری برود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی همچنین از تسویه کامل بدهی‌های سال ۹۷ تامین اجتماعی به مراکز درمانی تا ۲ هفته آینده خبر داد و افزود: تا کنون بیش از نصف بدهی‌های سال جاری نیز پرداخت شده است."

کد خبر 400968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.