واسطه ها از کاهش قیمت گوشت قرمز جلوگیری می کنند

مدیرعامل اتحادیه دامداران استان اصفهان گفت: قیمت خرید دام و گوشت قرمز از دامداران کاهش پیدا کرده اما وجود دلالان از کاهش قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز در بازار برای مصرف کننده جلوگیری می کند.

امیر زرگران در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با رد خبر کاهش قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز در بازار برای مصرف کننده، اظهار کرد: نه تنها قیمت خرید دام از دامداران کاهش پیدا کرده است، بلکه استقبال چندانی از خرید دام از دامداران وجود ندارد.

وی افزود: دستگاه های ناظر بر بازار باید توضیح دهند که چرا واسطه ها از کاهش قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز برای مصرف کننده جلوگیری می کنند و چه کسی مسئول مدیریت این وضعیت در بازار گوشت قرمز است؟

مدیرعامل اتحادیه دامداران استان اصفهان با بیان اینکه مشکلی در تولید و عرضه گوشت به بازار از سوی دامداران وجود ندارد، خاطر نشان کرد: هم اکنون با انباشت دام سنگین در دامداری ها نیز مواجه هستیم، البته در جلسات استانداری اصفهان و ستاد تنظیم بازار مسئله استقبال نکردن بازار از گوشت دام سنگین را مطرح شده است.

زرگران اضافه کرد: تاکنون دستورالعملی مبنی بر خرید تضمینی گوشت قرمز از تولیدکنندگان از سوی شرکت پشتیبانی امور دام وزارت جهاد کشاورزی ابلاغ نشده است.

کد خبر 400946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.