برد را به پورقاز تقدیم می کنیم

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: با عزت الله پورقاز خیلی رفیق هستم و باوجود اینکه هم پست من بود خبر مصدومیت او را که شنیدم برایم خیلی ناراحت‌کننده بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد مهدی‌زاده پس از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل پیکان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: باتوجه به بازی در جام حذفی با پیکان می‌دانستیم امروز مسابقه سختی داریم، اما آمده بودیم سه امتیاز را بگیریم زیرا در جدول به ما کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه برد را به عزت‌الله پورقاز تقدیم می‌کنیم، خاطرنشان کرد: با عزت‌الله پورقاز خیلی رفیق هستم و با وجود اینکه هم پست من بود، خبر مصدومیت او را که شنیدم برایم خیلی ناراحت کننده بود و حتی امشب هم به دلیل دلتنگی می‌خواهم پیش او بروم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان اضافه کرد: شرایط جوری شد که به جای پورقاز آمدم؛ مهم نیست که چه کسی بازی می‌کند بلکه هدف همه بچه‌ها کمک به تیم است و دعا می‌کنیم هرچه زودتر پورقاز به میدان باز گردد.

مهدی‌زاده در خصوص جوی که بر علیه سپاهان در رابطه با داوری‌ها اتفاق افتاده، تصریح کرد: متاسفانه صحنه‌هایی را که تیم‌ها اشتباهات داوری به نفع خودشان باشد را نمی‌بینند؛ در بازی قبل یک پنالتی برای تیم حریف گرفته نشد و یک پنالتی هم برای ما، کنفرانس خبری را که دیدم حرکات ناشایستی از کسی که از قلعه‌نویی سوال می‌پرسید زده شد، این مربی جای پدر او را دارد؛ منتظر عذرخواهی آن شخص هستیم. این همه هجمه روی تیم صحیح نیست.

کد خبر 400937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.