نیمه دوم تیم برتر میدان بودیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: صحنه‌هایی را داشتیم که می‌توانستیم گل بزنیم، اما نشد. در نیمه دوم تیم برتر میدان بودیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین فرکی پس از شکست تیمش مقابل سپاهان با نتیجه ۲ بر صفر در نشست خبری پس از این دیدار با تاکید بر اینکه تفاوت دو نیمه این بود که در نیمه نخست بازی را به تجربه سپاهان و خودمان باختیم، اظهار کرد: در نیمه دوم بازی را به کم‌تجربگی خودمان و پیام نیازمند بازی باختیم. روی پنالتی شک دارم و وقتی فیلم بازی را دیدم این موضوع را به کارشناس واگذار می‌کنم. منوجه نشدم کارشناسی داوری بازی‌ها بر چه اساسی است. برای تیم پرتجربه سپاهان و کم تجربه سپاهان وقتی یک پنالتی برای سپاهان گرفته می‌شود و یک بر صفر جلو می‌افتد.

وی ادامه داد:معتقد بودم در نیمه دوم به بازی می‌گردیم ولی متاسفانه در دقیقه ۴۵+۲ گل دوم را مشابه جام حذفی دریافت کردیم. به هر حال پیام نیازمند، ناجی دروازه بود و خیلی خوب توانست بازی را در بیاورد و صحنه‌هایی را داشتیم که می‌توانستیم گل بزنیم، اما نشد. در نیمه دوم تیم برتر میدان بودیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: اتفاقات این دیدار به جو ورزشگاه بر می‌گردد اگر ما و سپاهان جایمان عوض می‌شد شاید برنده بودیم. پیروز نشدن تیم در حال اذیت کردن ما است. ما بازیکنان جوانی داریم که با کیفیت در مقابل سپاهان بازی کردند و من از این بابت خوشحال شدم و ار این بابت به تیمم افتخار می‌کنم، اما نتیجه چیز دیگری بود.

فرکی تصریح کرد: در نیمه دوم بازیکن ۱۸ ساله‌ای را برای اولین بار در لیگ در این جو به میدان فرستادم و کوشکی بر روی صحنه پنالتی که بازیکن سپاهان پای چپ بازیکن ما را زد، حضور داشت، اما متعجبم که چرا پنالتی اعلام نشد.

وی اضافه کرد: برای سپاهان آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم هرچه سریعتر با یک ریکاوری بهتر در مقابل شهر خودرو در مشهد حاضر شویم. بابت برگزاری دیدارهای معوقه به ما فشار خواهد آمد و با برگزاری این دو بازی عقب افتاده استراحتی نخواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال پیکان اضافه کرد: مقانلو توپی را می‌زند و به تیر می‌خورد که به قول گزارشگر فقط می‌توانست این توپ را در بیاورد و فکر نمی‌کنم تیمی به جز ما با این شرایط توانسته باشد اینقدر در مقابل سپاهان مقاومت کند و سپاهان روز خوبی داشت.

کد خبر 400930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.