متقاضیان تسهیلات CNG ثبت‌نام کنند

در این بسته خبری از تصویب لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تا گام اول شهرداری ملارد برای مدیریت هزینه‌ها و آماده‌باش شهرداری زاهدان در شرایط بارندگی را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

رشد ۲۱ درصدی حوادث در یکسال منتهی به مهرماه ۹۸

محمد محسن مصحفی، سرپرست سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد در اولین دوره آموزشی اطفای حریق و امداد و نجات ویژه مدیران فرهنگسراهای مشهد گفت: بخش عمده کار در حوزه آتش نشانی ریشه اجتماعی و فرهنگی دارد و شامل همه موضوعات مرتبط به مردم از اطلاع رسانی و آگاهی بخشی شروع می‌شود.

تصویب لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها

مهدی جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با اشاره به بررسی لایحه درآمد پایدار و هزینه شهرداری ها و دهیاری‌ها در صحن علنی مجلس تصریح کرد: تصویب این لایحه و ابلاغ آن بصورت قانون، زمینه تقویت بنیه مدیریت شهری و روستایی را فراهم کرده و انقلابی در شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ایجاد خواهد کرد.

فیبر نوری شهرداری در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد

محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران گفت: تسهیلات فیبر نوری شهرداری تهران را در اختیار همه مجموعه هایی که از سوی وزارت ارتباطات پرونده داشته باشند، قرار می‌دهیم.

حل موقت مشکل فاضلاب کوت‌عبدلله

بعد از انتشار گزارشات بحران فاضلاب کوت‌عبدلله شهرداری این منطقه با مشارکت آبفا شرکت نفت و صنایع فولاد ظرف ۴ روز موفق به ترمیم و تکمیل شبکه انتقال آب سطحی به سپتیک فاضلاب کوت عبدالله شد.

گام اول شهرداری ملارد مدیریت هزینه‌ها است

صادق کولیوند، شهردار ملارد خواستار حمایت همه دستگاه‌ها و شهروندان برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری ملارد شد.

گذر یلدایی میزبان شهروندان قزوینی می‌شود

داریوش قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: گذر یلدایی در یکی از خیابان‌های پرتردد قزوین برپا می‌شود.

آماده‌باش شهرداری زاهدان در شرایط بارندگی

حسین زهی زمانی، رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری زاهدان گفت: با توجه به شروع بارندگی‌ها در این شهرستان تمامی ماشین آلات و نیروهای عملیاتی شهرداری در آماده باش کامل و خدمات رسانی هستند.

هشدار شهرداری تهران نسبت به افزایش قربانیان مرگ خاموش

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از افزایش ۲۵ درصدی تلفات حوادث گاز مونواکسید کربن در استان تهران خبر داد.

آغازثبت نام متقاضیان استفاده از تسهیلات نصب سیستم گاز CNG

احمد محبی، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت:آغازثبت نام متقاضیان استفاده از تسهیلات نصب سیستم گاز CNG برای خودروهای تک سوز دارای مجوز از سازمان تاکسیرانی شروع شد.

آتش سوزی گسترده در ضلع شرقی پلاسکوی قدیم

ساعت ۵:۴۵ دقیقه صبح روز پنجشنبه_۲۱ آذرماه، یک آتش سوزی در انبار لباس و کالا به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله در پی آن و با توجه به کثرت تماشا، ۵ ایستگاه به همراه امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

کد خبر 400927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.