حکم بقای منصوریان در مقابل گل گهر امضا می‌شود

تیم فوتبال ذوب‌آهن در آخرین بازی نیم فصل اول لیگ به دنبال پیروزی در خانه گل گهر و رسیدن به حد نصاب ۱۰ امتیاز خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قطار نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به ایستگاه آخر رسید تا تیم فوتبال ذوب‌ آهن بعد از پشت سر گذاشتن یک نیم فصل پرحاشیه به دنبال حسن ختامی مناسب در پایان دور رفت باشد. شاگردان علیرضا منصوریان در بازی قبلی موفق شدند

با زدن دو گل به تیم نساجی به دومین برد در طی ۴ هفته دست پیدا کنند و عملکرد امتیازگیری خودشان را به عدد ۷ از ۱۲ امتیاز ممکن برسانند. این اتفاق برای تیمی که هفته‌های متوالی در نیم فصل اول لیگ رنگ برد را ندیده بود نتیجه خوبی به حساب می‌آید و ذوب‌آهن اگر بتواند در مقابل گل گهر هم به ۳ امتیاز دست پیدا کند ماموریت خودش در نیم فصل اول لیگ را با موقیت به پایان رسانده است.

علیرضا منصوریان در فاصله ۵ هفته تا پایان دور رفت لیگ قول داده بود که از ۵ مسابقه برابر فولاد، نفت مسجدسلیمان، پرسپولیس، نساجی و گل گهر حداقل ۱۰ امتیاز کسب کند و تا به امروز ۷ امتیاز به حساب ذوب‌اهن واریز شده ولی با توجه به شرایط ذوب‌آهن در جدول بعید به نظر می‌رسد که حتی با شکست در مقابل گل گهر باز هم جایگاه منصوریان در کادر فنی تیم ذوب آهن دست بخورد و او با همین روند نیم فصل دوم را هم در اصفهان ادامه خواهد داد.

با وجود اینکه ذوب‌آهن حتی در صورت برتری در مقابل گل گهر هم شانس قرار گرفتن بر روی رتبه تک رقمی را ندارد ولی به هر حال تثبیت جایگاه دهمی در پایان دور رفت هم می‌تواند یک نتیجه موفق برای تیمی باشد که تا همین چند هفته قبل برای فرار از سقوط می‌جنگید.

شاگردان مجید جلالی در تیم گل‌گهر تا به این هفته هنوز بردی را در دور رفت لیگ به دست نیاورده‌اند و تنها با ۶ تساوی روی پله پانزدهم جدول قرار دارند و ذوب‌آهن دوست ندارد که در آخرین بازی نیم فصل اولین برد را به حریف سیرجانی خودش هدیه کند.

گل گهر در مسابقه قبلی خودش در برابر پرسپولیس بسیار خوب بازی کرد و با کمترین اختلاف به حریف باخت ولی بازی فردا تحت تاثیر بازیکنان محرومی قرار خواهد گرفت که آخرین مسابقه نیم فصل تیمشان را از دست داده‌اند.

بهنام برزای و مهرداد عبدی دو بازیکن اصلی و تهاجمی گل گهر در مقابل ذوب‌آهن غایب هستند و از طرف دیگر وحید محمدزاده و مهدی مهدی‌پور هم بازی در مقابل گل گهر را از دست داده اند تا این ۴ غایب ترکیب هر دو تیم را دستخوش تغییرات کند.

ستاره این روزهای ذوب‌آهن معراج اسماعیلی دروازه‌بان جوان اصفهانی هاست که با مهار پنالتی در مقابل نساجی پیروزی را به تیمش هدیه داد و کم کم به عنوان یک بازیکن تاثیرگذار جای خودش را در ترکیب اصلی تیم پیدا می‌کند. بازی گل گهر و ذوب‌آهن عصر روز شنبه از ساعت ۱۶:۳۰ و با قضاوت سعید رحیمی مقدم در شهر سیرجان برگزار می‌شود.

کد خبر 400898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.