"مینامینو" راهی لیورپول می شود؟

مسئولان باشگاه لیورپول به دنبال جذب ستاره آسیایی تیم سالزبوزگ هستند تا او را به خدمت بگیرند

به گزارش خبرنگار سرویس ترجمه ایمنا،  تیم لیورپول انگلیس که هدایتش را یورگن کلوپ دوستت داشتنی برعهده دارد در این فصل لیگ قهرمانان اروپا با تیم سالزبورگ همگروه شدند. تیمی که چند بازیکن خوب را نمایش های درخشان به فوتبال اروپا معرفی کرد. 

ارلینگ هالند که پدیده و آقای گل چمپیونزلیگ در فصل جدید است و رکورد های خوبی به جا گذاشته و تاکاشی میمامینو ژاپنی که در ۱۴ بازی لیگ اتریش ۵ گل و ۵ پاس گل به جا گذاشته است در بازی لیورپول و سالزبورگ، حتی کار به جایی رسید که سه شنبه شب گذشته، قهرمان اروپا برای صعود باید جنگ سختی را با نماینده اتریش برگزار می‌کرد.

بازی را لیورپول در اتریش برد و به همراه ناپولی صعود کرد
و حالا ستاره های سالزبورگ با اینکه از اروپا حذف شده اند از بزرگان اروپا پیشنهاد دارند. در این بین لیورپول به دنبال ستاره ژاپنی سالزبورگ است و در این راه رقابت سختی با تیم هایی از انگلیس دارد. ولی می خواهد هر چه زودتر بند ۷.۵ میلیون پوندی جذب او را فعال کند.

در همین رابطه خبرنگاران نزدیک به لیورپول خبرهایی را منتشر کرده اند:

پل جویس:

لیورپول آماده است تا در ماه ژانویه برای خرید تاکومی مینامینو اقدام کنه. بند فسخ او تنها ۷/۲۵ میلیون پوند است.

جیمز پیرس:

لیورپول علاقه ی خودش را در جهت خرید مینامینو افزایش داده است چون در حال حاضر چند باشگاه بوندسلیگایی و سری آ و جزیره به دنبال جذب او هستند. همچنین صحبت هایی در مورد علاقه ی منچستر یونایتد به این بازیکن انجام شده است. لیورپول باور دارد که ارزش او بیش از ۲۰ میلیون پوند است و همین موضوع، بند فسخ ۷/۵ میلیون پوندی او را قابل توجه میکند. احتمال پیوستن مینامینو به لیورپول در ماه ژانویه بسیار زیاد است. انتظار دارم که این انتقال انجام شود.

دیوید مدوک:
یورگن کلوپ به دنبال جذب مینامینو در ماه ژانویه است. قرمز ها در دادگاهی که علیه نیوبالانس (اسپانسرشان) برپا شده بود، گفته بودند که خواهان حضور بیشتری در شرق آسیا هستند. این ستاره ی ژاپنی میتواند این امکان را فراهم کند. کلوپ قصد دارد که در زمستان خط هجومی خودش را تقویت کند. همچنین در حال تصمیم گیری برای قرض دادن ریان بروستر در ژانویه است. مینامینو تجربه ی بازی در بالاترین سطح اروپا را دارد و آمار های فوق العاده ای را در زمینه ی سرعت و استقامت از خودش به جا گذاشته است. او می تواند در گوشه ها، پشت مهاجم و به عنوان هافبک هجومی بازی کند.

کد خبر 400885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.