بازی کردن مقابل ذوب‌آهن همیشه دشوار است

سرمربی تیم بسکتبال اکسون تهران گفت:ذوب‌آهن همیشه ذوب آهن است، باشگاه بزرگی که سال‌ها در بسکتبال افتخارات زیادی به دست آورده و خدمات زیادی به بسکتبال ملی ایران کرده‌ است.

البرز آبکناری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با دیدار این تیم با ذوب آهن، اظهارکرد: ذوب‌آهن همیشه ذوب آهن است، باشگاه بزرگی که سال‌ها در بسکتبال افتخارات زیادی به دست آورده و خدمات زیادی به بسکتبال ملی ایران کرده است. 

سرمربی تیم بسکتبال اکسون تهران ادامه داد: همیشه بازی کردن مقابل ذوب‌آهن سخت است و می‌دانستیم که رقابتی دشوار پیش رو خواهیم داشت. بازی را بسیار خوب شروع کردیم و هر چه مسابقه پیش‌تر رفت تمرکز ما کم نشد. حفظ تمرکز از اتفاقات رخ داده در زمین بهترین استفاده را کردیم.

وی درباره برنامه‌های تیم اکسون برای تعطیلات نیم‌فصل اظهار کرد: بازی های لیگ بسیار دشوار است و هرچه پیش می‌رویم این بازی‌ها سخت تر می شود ضمن اینکه دیگر تیم‌ها نیز در حال تلاش هستند. تمرکز ما تنها روی بازی بعدی است، اما با این حال سعی می کنیم در جدول جای مناسبی داشته باشیم تا به مرحله پلی‌آف برسیم.

آبکناری با اشاره به حواشی که در حین بازی رخ داد و باعث وقفه ۱۰ دقیقه‌ای شد، تاکید کرد: هر دو تیم از حواشی به وجود آمده ضرر کردند زیرا ریتم بازی برای ۱۰ دقیقه متوقف شد. باید نیروهای امنیتی این حواشی را بتوانند کنترل کند در ورزشگاهی که شاید پنجاه نفر در آن حضور ندارند دو نفر باعث اخلال در روند بازی شدند. اتفاقات برای بسکتبال و برای باشگاهی مانند ذوب آهن خوب نیست. فردای همان سالهایی که ذوب آهن در فینال لیگ و در سالن پر از هوادار بازی می کرد و هیچ کدام از این اتفاقات رخ نمی‌داد. 

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم بسکتبال اکسون تهران در هفته دوازدهم لیگ‌ برتر میهمان ذوب آهن بود و در نهایت توانست با یک‌ بازی برتر به پیروزی دست یابد.

کد خبر 400865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.