گذر یلدایی میزبان شهروندان قزوینی می‌شود

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: با توجه به فرا رسیدن شب یلدا به عنوان یک جشن ملی، شهرداری قزوین نسبت به راه‌اندازی گذر یلدایی اقدام کرده است.

به گزارش ایمنا، داریوش قاسمی اظهار کرد: سال گذشته گذر یلدایی در یکی از خیابان‌های پرتردد قزوین برپا شد که استقبال شهروندان موجب شد امسال نیز برای برپایی این جشن اقدام شود.

قاسمی با اشاره به اینکه امسال پیاده‌راه فرهنگی سبزه میدان به عنوان گذر یلدایی، انتخاب شده است، تصریح کرد: علاوه بر نصب اِلمان‌های یلدایی در این مسیر، چند چرخ طافی با هدف پذیرایی از بازدیدکنندگان نیز در آن مسیر جانمایی خواهد شد که توسط زنان سرپرست خانوار مدیریت می‌شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری با اشاره به طراحی یک صحنه برای عکاسی شهروندان، خاطرنشان کرد: علاوه بر ریختن برگ‌های پاییزی در این مسیر برای عکاسی شهروندان، کلبه چوبی و کرسی هم در این مسیر جانمایی خواهد شد تا فضایی خاطره‌انگیز ایجاد شود.

وی اضافه کرد: نصب سازه نوری شب یلدا، اِلمان‌های مختلف و پرچم‌های رنگی با طرح پاییزی از دیگر اقدامات این سازمان برای ایجاد گذر یلدایی است که موجب افزایش زیبایی بصری فضای سبزه میدان خواهد شد.

قاسمی گفت: شهروندان می‌توانند از ۲۸ آذرماه تا دوم دی‌ماه از گذر یلدایی واقع در پیاده‌راه فرهنگی سبزه میدان بازدید کنند.

کد خبر 400859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.