پیروزی گرگانی‌ها در بازی بزرگ/ شکست ذوب‌آهن زیر سایه حواشی

هفته دوازدهم لیگ برتر بسکتبال با پیروزی شهرداری گرگان و شکست ذوب آهن پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته دوازدهم لیگ برتر بسکتبال با برگزاری هفت دیدار دنبال شد که در بازی بزرگ هفته تیم صدرنشین پتروشیمی بندر امام مقابل تیم دوم جدول یعنی شهرداری گرگان متحمل شکست سنگینی شد. شاگردان شاهین‌طبع با این پیروزی نشان دادند که امسال هم برای قهرمانی به میدان آمدند و در گرگان به هیچ تیمی باج نمی‌دهند.

ذوب آهن‌ اصفهان نیز در خانه با نمایشی ضعیف مقابل اکسون تهران تن به شکست داد. شاگردان مهران حاتمی در این بازی که حواشی زیادی داشت، عملکرد ضعیفی در حمله‌ و دفاع ثبت کردند تا روند سینوسی این تیم ادامه یابد.

در دیگر بازی مهم هفته نفت آبادان میزبان تیم شیمیدر قم بود که با نتیجه ۶۶ بر ۷۲ نتیجه را به میهمان خود واگذار کرد. با این برد شیمیدر روند رو به رشد خود را ادامه داد تا رقابت در بالای جدول حسابی داغ شود. 

توفارقان آذرشهر در این هفته ترمز شهرداری بندرعباس را پس از پنج پیروزی پیاپی کشید. شاگردان سیامک ویسی توانستند میزبان خود را ۹۰ بر ۸۱ شکست داده و به پیروزی ارزشمندی دست پیدا کنند.

در رقابت پایین جدولی‌ها نیز رعد پدافند هوایی شهرکرد با نتیجه ۷۹ بر ۷۵ برابر شورا و شهرداری قزوین به برتری رسید. مس کرمان هم در تهران مقابل نیروی زمینی در یک بازی نزدیک ۸۰ بر ۷۶ به پیروزی دست پیدا کرد.

نتایج بازی‌های هفته دوازدهم به شرح زیر است:

*شهرداری گرگان ۶۶ - پتروشیمی بندرامام ۴۷

*ذوب آهن ۶۵ - اکسون تهران ۸۷

*شهرداری بندرعباس ۸۱ - توفارقان آذرشهر ۹۰

*رعد پدافند هوایی شهرکرد ۷۸ - شورا و شهرداری قزوین ۷۵

*نیروی زمینی ۷۶ - صنعت مس کرمان ۸۰

*پالایش نفت آبادان ۷۲  – شیمیدر قم ۶۶

کد خبر 400855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.