قلعه نویی: بازی فردا حکم فینال دارد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی فردا برای ما حکم فینال را دارد، هم ما هم پیکان دنبال بر هستنم. فردا بازی خوبی را شاهد خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه نویی پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان گفت:شرایط لیگ خیلی حساس شده است خصوصا در صدر جدول چند تیم حضور دارند. در چند هفته اخیر نشان دادیم که تیم خوبی هستیم ولی شانس با ما همراه نبود. بازی فردا برای ما حکم فینال را دارد، هم ما هم پیکان دنبال بر هستنم. فردا بازی خوبی را شاهد خواهیم بود.

وی تصریح کرد: آنقدر برای ما داستان و حاشیه درست کردند که شرایط برای ما سخت شده، اما خوشبختانه دستشان رو شد و جلوی پدیده بازی خوبی انجام دادیم . به خاطر یک غفلت گل مساوی را خوردیم و  وقتی فیلم بازی با پدیده و نساجی را دیدم به تیمم امیدوار شدم. 
قلعه نویی تصریح کرد: محبی محروم است، منصوری و مسلمان مصدوم هستند. حسینی شرایط بازی  را پیدا کرده و ممکن است فردا در میدان حضور پیدا کند. من امیدوارم در نیم فصل مشخص شود که چه تیمی از داوری بیشترین ضرر را کرده است. 
وی ادامه داد: همه دیدند که از نظر کارشناسی سپاهان بیشتر لطمه خورده است. خواهش می کنیم که در برنامه های تلویزیونی داوری های نیم فصل را بررسی کنند.

کد خبر 400853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.