پرداخت تسهیلات به پروژه‌های زود بازده شهرداری‌ها

رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها کشور گفت: پروژه‌های زود بازده درآمدزای شهرداری‌ها مشمول تسهیلات خواهند شد.

به گزارش ایمنا، مهدی جمالی نژاد پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) در نشست بررسی مسائل عمران شهری و روستایی کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: سال گذشته ۱۷ هزارو ۵۰۰ نفر در تلفات جاده‌ای کشور جان باختند.

وی با اشاره به سقوط هواپیمای پرواز تهران- یاسوج،  تصریح کرد: تلفات جاده‌ای کشور در سال گذشته برابر با سقوط ۳۰۰ هواپیما بود.

رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها کشور با تاکید بر اهمیت ارتقای فرهنگ رانندگی و توسعه زیرساختی، گفت: اصلاح نقاط حادثه نیز از دیگر موارد تفاهم شده با بخش‌های متولی است.  

جمالی‌نژاد با بیان اینکه سال گذشته تبصره ۲ ماده ۳۹ حذف شده بود، عنوان کرد: در بودجه سال ۹۸ این موضوع به سازمان برگشت.

وی با بیان اینکه تصویب طرح درآمدهای پایدار آرزوی سازمان شهرداری‌ها بود، تصریح کرد: تحقق این موضوع  انقلابی در شهرداری‌ها ایجاد خواهد کرد.

رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها کشور افزود: ۱۱ ‌ماده این طرح در مجلس به تصویب رسیده است.

جمالی‌نژاد از تصویب چندین آیین‌نامه در سطح کشور خبر داد و گفت: ‌این اقدام خروجی‌های مناسبی را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه افزودن ۳۷ هزار دهیار به بدنه دولت ممکن نیست، عنوان کرد: آیین‌نامه استخدامی دهیاری‌ها تدوین شده و تدابیر مناسبی نیز در آن اعمال شده است.

رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها کشور با تاکید بر ضرورت حمایت از مناطق کمتر برخوردار، گفت: در بحث تبصره ۲ ماده ۳۹ کمک به کهگیلویه و بویراحمد نیز لحاظ خواهد شد.

جمالی‌نژاد افزود: در  واگذاری تسهیلات نیز حمایت‌ها انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد: پروژه‌های زود بازده درآمدزای شهرداری ها مشمول تسهیلات خواهد شد.

رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها کشور گفت: یک‌هزار و ۳۰۰ شهرداری و دهیاری در کشور وجود دارد که در مناطق کمتر برخوردار نیز حمایت‌هایی اعمال خواهد شد.

کد خبر 400821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.