ننه سرما در پاییز به خانه کودک می‌آید

"ننه سرما در شب یلدا" نام نمایشی است که از 24 آذر برای کودکان به روی صحنه می‌رود.

غزال حیدری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این تئاتر با ۳۰ بازیگر کودک در رده سنی پیش دبستانی و دبستان و چهار بازیگر بزرگسال به روی صحنه اجرا می‌رود که در آن عروسکی به نام شیطونک که کارهای عجیب و غریبی انجام می دهد ایفای نقش می کند.

کارگردان تئاتر" ننه سرما در شب یلدا" ادامه داد: بازیگران با لباس های مختلف سنتی و محلی اطراف اصفهان، گیلکی، کرد و ترک به روی صحنه می آیند و آداب، رسوم و سوغات شهرهای دیگر را معرفی می کنند.

وی با بیان اینکه این تئاتر آموزشی است، افزود: در تئاتر ننه سرما در شب یلدا از موسیقی های شاد کودکانه ویژه شب یلدا استفاده می شود و برای اینکه کودکان با صحنه بهتر ارتباط برقرار کنند از یک عروسک استفاده شده است.

این کارگردان گفت: کودکان کار اصفهان نیز میهمان ویژه این تئاتر هستند و همچنین هزینه اجرای برنامه روز دوشنبه ۲۵ آذرماه ساعت ۱۸ به کودکان سرطانی محک تعلق خواهد گرفت.

حیدری با بیان اینکه افراد برای رزرو بلیط می توانند با شماره ۰۹۳۶۰۶۴۱۰۱۵ تماس بگیرند، خاطرنشان کرد: تئاتر "ننه سرما در شب یلدا" از ۲۴ تا ۳۰ آذرماه در سانس ها ۹:۳۰ و ۱۰:۳۰ ویژه مهدکودک ها و مدارس و سانس ۱۸ ویژه خانواده ها در خانه کودک وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان اجرا می شود.

کد خبر 400815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.