فعالیت مجدد جایگاه CNG شهر گناوه

دومین جایگاه سوخت سی ان جی بندر گناوه که مدتی به علت نقص فنی تعطیل شده بود، مجدد فعالیت خود را از سر گرفت.

به گزارش ایمنا، غلامحسین خلیفه، مدیر سرمایه‌گذاری و مسئول جایگاه‌های CNG شهرداری گناوه اظهار کرد: در این شهرستان دو ایستگاه سوخت CNG وجود دارد که یکی از آنان در داخل شهر و محله نوروزآباد فعال و دیگری که در بیرون شهر قرار دارد به علت نقص فنی تعطیل شده بود و همین امر باعث شلوغی جایگاه اول شده بود.

وی افزود: باتوجه به شلوغی ایستگاه عرضه سوخت منطقه بعثت، شهرداری اقدام به رفع مشکل ایستگاه دوم کرد تا رانندگان شهرستان و هموطنان بتوانند با سهولت بهتری سوخت دریافت کنند.

مدیر سرمایه‌گذاری و مسئول جایگاه‌های CNG شهرداری گناوه ادامه داد:  جایگاه سوخت "CNG المهدی" که در بیرون مرکز شهر در نزدیکی "مرقد سیدرضا" و پل جاده کمربندی واقع است به علت خرابی قطعه فعالیت آن متوقف شده بود که شهرداری با خریداری قطعه و تعمیر مجدد آن را راه اندازی کرد.

خلیفه یادآورشد: جایگاه منطقه نوروزآباد به بخش خصوصی واگذار شده و جایگاه دوم نیز پس از برگزاری مزایده به پیمانکار دیگری تحویل داده می‌شود.

بر اساس این گزارش، جایگاه فعال عرضه سوخت CNG در شهرستان گناوه تا قبل از راه‌اندازی مجدد ایستگاه دوم  روزانه با صف‌های طویل خودروهای گازسوز مواجه و موجب مشکلات ترافیکی و معطل ماندن زیاد رانندگان شده‌ بود؛ از سویی از زمان آغاز اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین، روند گازسوزکردن خودروها در این شهر افزایش یافته و همین امر نیز مزید بر علت شلوغی تنها جایگاه فعال این شهرستان شد.

با توجه به گردشگرپذیربودن شهر گناوه و قرار گرفتن در مسیر ارتباطی شمال و جنوب استان بوشهر با دیگر استان‌های همجوار، خودروهای عبوری و مسافران ورودی به این بندر نیز به این جایگاه مراجعه و برای دریافت سوخت معطل می‌شدند.

منبع: ایرنا

کد خبر 400810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.