لوندویل، محروم از اعتبارات نوسازی

شهردار لوندویل با بیان اینکه ۲۰ درصد از جمعیت شهر در مناطق فرسوده زندگی می ‌کنند، گفت: سال گذشته و امسال از اعتبارات دولتی برای ساماندهی بافت فرسوده لوندویل اختصاص نیافته است.

نعمت یاورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ۴۰ درصد از معابر شهر لوندویل آسفالت شده که شامل خیابان شهید فیض‌اللهیان و گلستان، کوچه یزدانی، بهداشت، یکم سعدی، نوخواه‌پور، الله قلی، پورایواز، شهید نبی‌نیا، پروین اعتصامی، معین و مهدی‌نژاد می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر این معابر پنج کوچه هم در دست زیرسازی است که در صورت مساعد بودن هوا تا عید نوروز آسفالت می‌شود.

شهردار لوندویل با بیان اینکه سرانه استفاده از فضای سبز شهری در این شهر برای هر نفر نیم متر است، گفت: سرانه فضای سبز شهر لوندویل از میانگین کشوری کمتر است.

یاورپور خاطرنشان کرد: مساحت پارک‌های شهری لوندویل ۲۹ هزار و ۲۰۰ مترمربع است و برای آبیاری فضای سبز از آب چاه استفاده می‌شود.

وی اجرای فضای سبز بلوار وسط و پارک ساحلی لوندویل را از مهم‌ترین طرح‌های بهسازی و ساماندهی فضای سبز شهری در سال ۹۸ ذکر کرد و افزود: سال گذشته اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال برای ساماندهی فضای سبز اختصاص داده شده است.

شهردار لوندویل تصریح کرد: به دلیل کمبود اعتبار، پارک‌های این شهر هنوز برای استفاده معلولان مناسب‌سازی نشده است.

یاورپور اظهار کرد: ساخت دو دستگاه پل عابر پیاده، خیابان ساحلی ۳۵ متری، کنارگذر لوندویل و تعریض محور اصلی شهر به ترتیب با ۳۰، ۳۵، هفت و ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی و همچنین ضلع جنوبی پل لوندویل با اعتبار پنج میلیارد ریال که به تازگی آزادسازی شده، مهم‌ترین طرح‌های عمرانی ترافیکی شهر در سال ۹۸ است.

وی ادامه داد: برای طرح‌های ترافیکی در سال گذشته ۶۰۲ میلیون ریال و امسال نیز ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته است.

شهردار لوندویل عنوان کرد: ۱۰ درصد از عملیات پایش تصویری شهر انجام شده است.

وی با بیان اینکه مساحت بافت فرسوده شهری لوندویل ۲۵۰ هزار مترمربع است، افزود: ۱۲ درصد از مساحت شهر شامل بافت فرسوده می‌شود.

شهردار لوندویل با بیان اینکه ۲۰ درصد از جمعیت شهر در مناطق فرسوده زندگی می ‌کنند، تصریح کرد: سال گذشته و امسال از اعتبارات دولتی برای ساماندهی بافت فرسوده لوندویل اختصاص نیافته است.

یاورپور افزود: برای ساماندهی بافت فرسوده شهری در سال گذشته و امسال طرح و اعتباری پیش‌بینی نشده است.

وی با بیان اینکه ۳۰ درصد از معابر این شهر برای تردد معلولان مناسب‌سازی شده است، گفت: برای ساماندهی این معابر در سال گذشته و امسال اعتباری لحاظ نشده است.

شهردار لوندویل تاکید کرد: مناسب‌سازی پیاده‌روها و نصب تابلوهای ویژه پارک معلولان، مهم‌ترین طرح‌های امسال این شهرداری برای مناسب‌سازی معابر است.

به گزارش ایمنا، شهر لوندویل با ۱۱ نفر جمعیت از توابع شهرستان آستارا در غرب استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 400768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.