۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳
رویای جذابی که مسی در سر دارد

فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا می گوید رویای قهرمانی مجدد با بارسا در لیگ قهرمانان را در سر خود دارد.

به گزارش خبرنگار سرویس ترجمه ایمنا، شب گذشته لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا با همراه داشتن توپ طلایی که هفته گذشته کسب کرده بود در مراسمی که کمپانی آدیداس برای او ترتیب داده بود شرکت کرد و مصاحبه ای جالب انجام داد.

«لیونل مسی» در ابتدای صحبت های خود، گفت: رو راست باشیم، لیگ قهرمانان همیشه در سر ما است ولی باید از اول شروع کنیم. این یک سال جدید است و تجربه‌ای که باید از گذشته کسب کنیم این است که از خطاها بیاموزیم و به الان فکر کنیم.

این فوق ستاره در خصوص رقیب بارسا و ال کلاسیکو پیش رو، اظهار کرد: رئال را خیلی قوی و منظم مثل همیشه می بینم. ال کلاسیکو بازی خاصی است و مهم نیست تیم‌ها با چه شرایطی به آن بازی می رسند، ولی الان دو تیم با شرایط خوبی به بازی می رسند.

مسی در مورد کسب توپ طلا، گفت: اتفاقی زیبا است و هر توپ طلایی که دارم برایم یک معنی متفاوت دارد و این بار هویتم را در سطح شخصی و فوتبالی پیدا کردم.

او همچنین در خصوص سطح آمادگی بدن و فوتبال با ثباتی که سال‌ها است ادامه می دهد، افزود: رازی در حفظ سطحم وجود ندارد. همیشه سعی می کنم ثبات داشته باشم و همیشه تلاش کنم. حقیقت این است‌ که همیشه سعی می کنم بر خودم غلبه کنم و تمایل دارم که هر روز یاد بگیرم و به خودم اعتماد کنم و راحت باشم و لذت ببرم. همه این‌ها باعث می شود که به فوتبال ادامه بدهم.

کد خبر 400765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.