شلیک به قلب استقلال/ مذاکره سردار در مادرید

بعد از گذشت چند روز از رفتن استراماچونی، حالا برخی مخالف برگشت او به قیمت زیر بار هر کاری رفتن هستند، موضعی که طرفداران آن کم نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رفتن استرا از استقلال با توجه به درخواست‌های عجیب او از مدیران استقلال و تغییر موضع برخی رسانه‌ها و افراد در قبال استراماچونی مهم‌ترین عنوان روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -پنجشنبه ۲۱ آذر- بود.

"هدف" با عنوان "هر وقت پیامکش آمد" از درخواست سرمربی استقلال مبنی بر پرداخت تمام مبلغ قرارداد او برای بازگشت نوشت، درخواستی که عجیب، اما واقعی است و به نظر می‌رسد مدیران استقلال نیز با توجه به فشارها زیر بار آن بروند.

"خبرورزشی" اما موضعی متفاوت دارد و با عنوان "شلیک به قلب استقلال" اخبار دو روز اخیر را تلاشی برای خراب کردن چهره مرد ایتالیایی بین هواداران می‌داند و به نوعی از بازگشت آسترا در این شرایط حمایت کرد.

"ایران ورزشی" در عنوانی عجیب از اظهارات داریوش یزدانی نوشت که عنوان کرده بود؛ "تا ابد نمی‌شود پایبند استرا بود" حرفی است که یکی از پیشکسوتان استقلال زده است.

"گل" با عنوان "برای مذاکره به اسپانیا رفته بود" از سفر چند وقت پیش سردار آزمون به اسپانیا نوشت، سفری که مشخص نیست برای مذاکره با چه تیمی انجام شد اما با توجه به درخشش سردار ایرانی اگر در چند ماه آینده نام او در لیست خرید تیم‌های بزرگ قرار گرفت، نباید شوکه شویم.

"ابرار ورزشی" با عنوان "به بازیکنان استقلال گفتم به ایران برمی‌گردم" از اظهارات استراماچونی نوشت که گویی بوی بازگشت به ایران و ادامه کار با استقلال می‌دهد با این تفاوت که طبق اعلام یکی از اعضای هیئت مدیره قرارداد او به یکسال تقلیل یافته است.

"پیروزی" در عنوان اول خود دست به مقایسه کالدرون و استرا زده است و با عنوان "کت تن کیه" از میانگین امیتاز کسب شده کالدرون نوشت که بالاتر از استقلال استراماچونی است.

کد خبر 400760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.