سامانه جامع منابع انسانی شهرداری انعطاف‌پذیر و مبتنی بر قانون است

معاون نرم‌افزار سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: سامانه جامع منابع انسانی شهرداری اصفهان، سامانه‌ای انعطاف‌پذیر و مبتنی بر قانون طراحی شده است.

محمد صابری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به سایر ویژگی‌های سامانه جامع منابع انسانی شهرداری، اظهار کرد: بخش تشکیلات و ساختار سازمانی شهرداری و سازمان‌های وابسته در دوره‌های مختلف ممکن است با تغییرات مواجه شود در این سامانه انعطاف پذیر و مبتنی بر قانون طراحی شده است.

وی تصریح کرد: در نرم‌افزار تولیدی سازمان فاوا، بخش تشکیلات و ساختار سازمانی شهرداری و سازمان های وابسته در دوره‌های مختلف، به صورت انعطاف پذیر و مبتنی بر قانون طراحی شده تا به نیازهای مرتبط با شغل، پست، سمت و واحدهای سازمانی متناسب با چارت مصوب و در چهارچوب قانونی پاسخ می دهد.

معاون نرم‌افزار سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان صدور احکام پرسنل بر اساس انواع قوانین و احکام استخدامی در کمترین زمان ممکن را می‌توان از دیگر ویژگی های سامانه جامع منابع انسانی برشمرد و گفت: در بخش حقوق و دستمزد نیز این سامانه فرمول‌ها و قوانین محاسبه حقوق و دستمزد و معوقه، قابل تنظیم و اصلاح بوده و محاسبه حقوق و دستمزد و معوقه برای هر یک از کارکنان انجام می‌شود.

وی، مدیریت کاربران، بیمه تکمیلی کارکنان و زیرسیستم کارانه را از دیگر بخش های سامانه جامع منابع انسانی شهرداری اصفهان معرفی کرد و افزود: با توجه به تولید این سامانه توسط کارشناسان و متخصصان نرم افزار سازمان فاوا و بهره‌گیری از تجارب و فرایندهای مدیران و متخصصان منابع انسانی در شهرداری، امکان تغییر و توسعه این سامانه بر اساس نیاز آتی شهرداری در کمترین زمان ممکن میسر خواهد بود.

صابری اظهارکرد: سامانه جامع منابع انسانی به صورت داخلی، توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات تولید شده است.

کد خبر 400755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.