سرویس‌دهی رایگان اتوبوسرانی گرگان

شهردار گرگان گفت: با توجه به آغاز هفته حمل و نقل و افتتاح پروژه بزرگ عمرانی "پل روگذر سربازان گمنام امام زمان(عج)" تمامی سرویس‌های اتوبوس در شهر گرگان در روز ۲۵ آذر رایگان خواهد بود.

به گزارش ایمنا، عبدالرضا دادبود با اشاره به خدمات سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان برای مراسم افتتاح «پل روگذر سربازان گمنام امام زمان(عج)» به عنوان بزرگترین پروژه عمرانی تاریخ این شهرداری، اظهار کرد: برای حضور شهروندان به مراسم افتتاح این پروژه بزرگ سرویس ایاب و ذهاب در تمامی ۳۲ خط اتوبوس گرگان فعال خواهد بود.

وی ادامه داد: در این راستا از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه تمامی خطوط اتوبوس گرگان سرویس رایگان را به سمت مراسم افتتاح برقرار خواهد کرد و شهروندان از تمامی نقاط شهر می‌توانند از طریق اتوبوس به صورت رایگان در مراسم حاضر شوند.

شهردار گرگان تاکید کرد: با توجه به آغاز هفته حمل و نقل همزمان با روز افتتاح این پروژه بزرگ، تمامی سرویس‌های اتوبوس در روز ۲۵ آذر در شهر گرگان به صورت رایگان خواهد بود.

دادبود عنوان کرد: شهروندان در روز ۲۵ آذر می‌توانند در تمامی ۳۲ خط اتوبوس در گرگان از این سرویس حمل و نقل عمومی به صورت رایگان استفاده کنند.

خاطرنشان می‌سازد: مراسم افتتاح و بهره‌برداری از پروژه تقاطع غیرهمسطح سربازان گمنام امام زمان (عج) گرگان ساعت ۱۴ روز دوشنبه ۲۵ آذرماه برگزار خواهد شد. همچنین بهره‌برداری از پروژه ۶۰ متری بلوار خلیج گرگان به میدان بسیج در امتداد پروژه مذکور و اصلاح هندسی میدان بسیج همزمان با افتتاح این تقاطع غیرهمسطح انجام خواهد شد.

کد خبر 400748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.