تحقق پروژه‌های شهری اصفهان حاصل همدلی مدیران است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: آنچه از تحقق پروژه‌های عمرانی در اصفهان دیده می‌شود نتیجه همدلی، همراهی، دوستی و صمیمیت بین مدیریت شهری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی در نشست مشترک مدیران شهری اصفهان و تبریز با بیان اینکه غیر از اندیشیدن به امورات شهر و کار شبانه‌روزی به چیز دیگری نباید اندیشید، اظهار کرد: از اعضای شورای شهر تبریز تقاضا می‌کنم نقص‌هایی که مدیریت شهری اصفهان در پروژه‌ها دارد را به نقد گذارده و از منظر خود به آن بنگرند؛ این نقدها را همچون هدیه‌ای از سوی ایشان خواهیم پذیرفت.

وی افزود: آنچه از تحقق پروژه‌های عمرانی در اصفهان دیده می‌شود نتیجه همدلی، همراهی، دوستی و صمیمیت بین مدیریت شهری است که در دوره پنجم بروز و ظهور شایسته‌ای داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در آغاز هر سه سال فعالیت شورای پنجم، هیات رئیسه با اکثریت آرا انتخاب شده‌ و این اتفاق نظر در انتخاب شهردار اصفهان نیز وجود داشته است، تصریح کرد: در شورای پنجم سعی کرده‌ایم ارتباط بیشتری با مردم برقرار کرده و مشارکت حداکثری آنان را جلب کنیم؛ روابط خود را با دیگر دستگاه‌های استانی تحکیم بخشیدیم و آن را به یک پشتوانه مناسب برای پیشرفت‌های خوبی که در شهر درحال رخ دادن است، تبدیل کردیم.

وی با تاکید بر اینکه شورای هر دو شهر تبریز و اصفهان باید در جهت تحقق سوگندی که برای خدمت به مردم خورده‌اند، گام بردارند، خاطرنشان کرد: تحقق ۶۰ درصدی بودجه سال جاری شهرداری تاکنون، جای خرسندی دارد که امیدواریم بسته تشویقی که اخیرا شورای شهر آن را تصویب کرده نیز منجر به خیزش مجدد درآمدها شده و تا پایان سال به تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه دست یابیم.

نصراصفهانی ادامه داد: در اصفهان اجرای طرح کلاس شهر را برای دانش‌آموزان برنامه‌ریزی کرده‌ایم و اگر محتواهای آموزش شهروندی که در تبریز تهیه شده در اختیارمان قرار گیرد، می‌تواند به ما برای برگزاری چنین آموزش‌هایی در مدارس کمک کند.

کد خبر 400742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.