مشکل ترافیک ورزشگاه نقش جهان برطرف شود

مدیرعامل باشگاه سپاهان در دیدار باشهرداراصفهان خواستار رفع مشکل ترافیک ورزشگاه نقش جهان شد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در دیدار با قدرت‌الله نورزی، شهردار اصفهان با اشاره به اینکه در زمانی که تیم فوتبال سپاهان دراستادیوم نقش جهان به مصاف حریفان میرود،شاهدترافیک سنگین دربلوارفرزنگان هستیم وتردد برای هواداران سخت می‌شود ، خواستار ایجادتقاطع غیرهمسطح درآن محل و یا ارائه راهکاری برای رفع مشکل ترافیک شد.

جمع آوری تپه خاک در استادیوم نقش جهان از دیگر موضوعات مورد بحث دراین جلسه بود.

ارائه گزارشی از فعالیت ۸۰ تیم ورزشی باشگاه سپاهان واقدامات فرهنگی انجام شده در راستای مسئولیت‌های اجتماعی برای شهروندان اصفهانی وهواداران سپاهانی از دیگر موضوعات مطرح شده  توسط تابش بود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان نیز باتوجه به حضور تیم فوتبال سپاهان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا خواستار حمایت وهمکاری بیش از پیش مسئولان شهر اصفهان شد.

قدرت الله نوروزی، شهردار اصفهان نیز با اشاره به اینکه باشگاه سپاهان یکی از نمادهای اصفهان است با برشمردن افتخارات این باشگاه در عرصه های ملی و بین المللی گفت: "خوشحالم که سپاهان ما این قدر افتخار آفرین است".

وی از تلاش مسئولین این باشگاه کهن اصفهانی تقدیر و از حمایت‌های شهرداری اصفهان در ادامه راه یاد کرد و خواستار تشکیل کارگروهی مشترک بین باشگاه وشهرداری شد.

شهرداراصفهان با اشاره به اینکه ایجاد فضایی آرام و با نشاط در کمال آسایش برای شهروندان عزیز از دغدغه‌های مسئولین شهراست، گفت: باشگاه سپاهان دراین زمینه گام‌های موثری برداشته واقدامات آنان ما را در نیل به این هدف یاری رسانده است.

درپایان جلسه تابش نمادهای باشگاه سپاهان به رسم یادبود به شهرداراصفهان اهدا کرد.

کد خبر 400739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.