برخورد قاطع با متخلفان سدمعبر در کرمانشاه

مدیرکل اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری و رئیس اجرای احکام شهرداری گفت: با متخلفان مماشات نداریم و با قدرت تمام با آن‌ها برخورد خواهیم کرد.

غلامرضا شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه احداث هرگونه عملیات ساختمانی در کرمانشاه باید براساس ضوابط شهرسازی، اصول فنی و مهندسی و رعایت حقوق شهروندی انجام شود، اظهار کرد: به دنبال احقاق حقوق شهروندی ساکنان شهرک شهید رجایی به افرادی که اقدام به تصرف محوطه پیاده‌رو و معبر عمومی کرده‌اند با نصب بنر و اخطار ۴۸ ساعته جهت رفع دیوارکشی، فنس‌کشی و آلونک اخطار داده شده است.

وی گفت: در صورت رعایت نکردن قانون توسط این افراد، اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری برابر با دستور مقام قضایی راسا نسبت به رفع آثار تخلف و تصرف غیرمجاز اقدام می‌کند.

مدیرکل اداره پیشگیری و رئیس اجرای احکام شهرداری کرمانشاه از طرح ضربتی جمع‌آوری معتادان متجاهر شهر کرمانشاه با مشارکت فرماندهی انتظامی شهرستان خبر داد و افزود: این طرح به منظور پاکسازی و جمع‌آوری معتادان مناطق آلوده شهر کرمانشاه با مشارکت نیروی انتظامی شهرستان انجام شد.

شهبازی با تاکید بر اینکه هدف از اجرای این طرح، افزایش ضریب امنیت روانی شهروندان است، اضافه کرد: در این راستا حدود ۱۵۰ نفر از معتادان متجاهر توسط گشت‌های سیار اداره‌کل اجرائیات جمع‌آوری و پس از انجام غربالگری‌های لازم به منظور ارائه خدمات و مراقبت‌های ویژه به اردوگاه چشمه سفید انتقال داده شدند.

کد خبر 400733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.