۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۲
ال کلاسیکوی بلاتکلیف!

رقابت بارسلونا و رئال مادرید در دیداری موسوم به ال کلاسیکو همیشه جذاب بوده، جدالی که البته امسال با شرایط عجیبی روبروست و ممکن است برگزاری آن مجدداً به تعویق بیافتد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، یکی از گروه های استقلال طلب کاتالانی اعلام کرده است که هفته آینده در روز برگزاری دیدار ال کلاسیکو از ورود افراد به ورزشگاه نیوکمپ جلوگیری خواهد کرد. شایعات و گمانه زنی ها درباره تظاهرات احتمالی در روز برگزاری دیدار بین دو تیم فوتبال بارسلونا و رئال مادرید ممکن است باعث شود تا این دیدار دوباره به تعویق بیافتد.

در همین راستا اعضای بالا رده فدراسیون فوتبال اسپانیا قرار است تا جلسه ای را بدون حضور نمایندگان دو باشگاه برقرار کرده و درباره برگزاری این دیدار تصمیم بگیرند. از آنجا که صحبت اصلی درباره تامین امنیت بازیکنان تیم رئال مادرید است، سران این تیم اعلام کرده اند که از هیچ نهادی درخواست برگزار شدن این مسابقه در زمین بی طرف را نداشته ولی با این وجود به هر تصمیمی که توسط فدراسیون گرفته شود احترام می گذارند.

براساس قانون، فدراسیون این قدرت را دارد تا در شرایط حساس، بازی ها را لغو کرده یا زمان برگزاری آن ها را به تعویق بیاندازد.

از طرفی دیگر مقامات امنیتی شهر بارسلونا نیز اعلام کرده اند که نمی توانند ضامن امنیت بازیکنان مادریدی باشند، اما در صورت وقوع اتفاقی ناگوار به طور حتم با عوامل آن برخورد خواهند کرد.

ال کلاسیکو که قرار بود روز چهارم آبان ماه برگزار شود، به دلیل مسائل امنیتی به تعویق افتاد و حالا همچنان تکلیف برگزاری آن مشخص نیست. با این حال به نظر می رسد که با توافق فدراسیون با مقامات مربوطه، این بازی تحت تدابیر شدید امنیتی در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شود.

کد خبر 400729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.