ساختمان جدید شهرداری فردیس تا ۱۰ روز آینده راه‌اندازی می‌شود

سرپرست شهرداری فردیس گفت: ساختمان جدید شهرداری فردیس تا ۱۰ روز آینده آماده استقرار نیروها و خدمات‌رسانی به شهروندان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود نجفی عصر امروز(چهارشنبه) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر فردیس با بیان اینکه لایحه خرید ملک شیرخوارگاه برای استقرار موقت شهرداری فردیس پس از تصویب در صحن علنی شورای اسلامی شهر در هیئت تطبیق فرمانداری با ایراداتی مواجه شد، اظهار کرد: دغدغه‌های هیئت تطبیق در خصوص این پلاک به هیئت کارشناسی ارجاع شد و موضوع پس از انجام کارشناسی‌های لازم و کاهش ۱۸۵ میلیون تومانی قیمت ملک در هیئت تطبیق فرمانداری به تایید رسید و ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه سازمان بازرسی، دادستان مرکز استان البرز، دادستان شهرستان فردیس، فرماندار و دیگر مراجع ذیربط اسناد و اوراق مربوط به موضوع خرید ملک شیرخوارگاه برای استقرار موقت شهرداری فردیس بررسی کرده‌اند، عنوان کرد: از امروز ادامه اقدامات برای آماده‌سازی ساختمان جدید آغاز می‌شود و تا ۱۰ روز آینده واحدهای اداری در شهرداری جدید مستقر خواهند شد.

سرپرست شهرداری فردیس با بیان اینکه مراجعه شهروندان به شهرداری مرکز فردیس در پی استقرار در منطقه دو کاهش یافته است،‌ اضافه کرد: کارکنان شهرداری در راستای ارایه خدمات هرچه بهتر به شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند و امید داریم با استقرار در ساختمان جدید بتوانیم بیشتر از گذشته شاهد رضایتمندی شهروندان باشیم.

نجفی برآورد اولیه از میزان خسارات وارد شده به شهرداری فردیس در اغتشاشات اخیر را ۵۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این موضوع توسط سازمان بازرسی و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری به تصویب رسیده است و تلاش می‌کنیم تا بخشی از خسارات را از بودجه ملی جبران کنیم. 

وی با اشاره به تعیین و تکلیف ساختمان شورای اسلامی شهر فردیس، عنوان کرد: نظریه کارشناسی در مرحله اولیه اعلام کرده بود که قابلیت اسکان نیست و پس از پاسخ آزمایش متوجه می‌شویم که امکان بازسازی ساختمان شورا و شهرداری فردیس هست یا خیر.

سرپرست شهرداری فردیس با بیان اینکه ساختمان شورا و شهرداری نماد دور اول شورای اسلامی شهر است، اظهار کرد: کارشناس مربوطه پس از انجام آزمایشات لازم، به صورت شفاهی اعلام کرده است که بخشی از ساختمان که شورای اسلامی شهر در آن مستقر بود قابل بازسازی و ترمیم است و در بازه زمانی دو ماه برای استقرار آماده می‌شود.

نجفی گفت: طبق اعلام کارشناس مذکور بخش دیگری از ساختمان که شهرداری در آن مستقر بود نیز قابل بازسازی است و عملیات بازسازی این بخش نیز حدود به شش ماه زمان نیاز دارد.

وی با بیان اینکه در نظر داریم معاونت خدمات شهری شهرداری فردیس را در ساختمان هلال احمر سابق شهرستان فردیس مستقر کنیم، تصریح کرد: مالک این ساختمان سه طبقه قبول کرده که با نازل‌ترین قیمت این ساختمان را به شهرداری اجاره دهد.

سرپرست شهرداری فردیس گفت: درصدد هستیم معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری فردیس را در ساختمان خدمات شهری فعلی مستقر کنیم.

نجفی تاکید کرد: شهرداری آمادگی دارد تا بخشی از مجموعه ساختمان جدید شهرداری را در اختیار ستاد مرکزی شورای اسلامی شهر فردیس قرار دهد.

کد خبر 400701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.