این گروه برای رقبایمان مرگبار است و بس

ششصد و سی و نهمین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و هشتاد و دومین شماره "سبز سبزم" رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن به عنوان کاری از گروه "فوتبال به وقت اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "گروه D برای رقبای سپاهات مرگبار است و بس" عنوان نخست رسانه صدای سپاهان" است که به قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا و قرعه سپاهان در این رقابت هااشاره دارد . با هم مقاله مرتبط با این عنوان به قلم مرتضی رمضانی راد مدیر رسانه ای سابق سپاهان را میخوانیم  :

سپاهان برای سلام دوباره به آسیا رقبای خود را شناخت و بعد از مشخص شدن حریفان، خیلی ها از مرگبار بودن گروه سپاهان سخن میگویند. با نگاهی به رقبا می بینیم که در سال های متوالی حضورمان در آسیا در تقابل با عربستانی ها، چندین و چند بار تیم های بزرگتر از النصر را برده ایم. حالا النصر میخواهد برای ما مرگبار باشد!!؟ السد قطر روزگاری که قدرتمندتر از این روزها بود را در سالی که قهرمان آسیا شد و تا نیمه نهایی جام باشگاه های جهان صعود کرد، در دو دیدار رفت و برگشت مغلوب کردیم و اگر حضور غیر مجاز رحمان احمدی در آن دیدار معروف فولادشهر نبود،شاید یک کاپ لیگ قهرمانان آسیا در موزه افتخارات مان بود.هر کدام از رقبای احتمالی که از پلی آف جان سالم به در ببرند و وارد گروهD شوند هم به گونه ای نیستند که تن سپاهان را بلرزانند! پس لطفا اینقدر گروه مرگ و مرگ راه نیاندازید. این گروه برای رقبایمان مرگبار است. شمارش معکوس برای سلام دوباره به قاره کهن را آغاز میکنیم.

"یک در صد هم شک نکنید که ما قهرمانیم" عنوان دیگری از این رسانه است که اختصاص به صحبت های مهدی کیانی  کاپیتان سپاهان دارد.  وی میگوید  تیمش در پایان فصل قطعا قهرمان لیگ خواهد شد . 

"کجا داوری ها به نفع سپاهان است" عنوان دیگری از این رسانه است که اشاره به گفته های نورافکن دارد. هافبک سپاهان نسبت به جو به وجود آمده پس از بازی با شهرخودرو علیه سپاهان به شدت واکنش نشان داده است 

"دوباره برای کلین شیت تلاش میکنم" عنوان پایانی این رسانه است که به صحبت های پیام نیازمند اختصاص دارد.

"فحاشی به من؟ دلیلش را نمی دانم" عنوان اصلی این رسانه است که اختصاص به صحبت های خلعتبری بازیکن ذوب آهن دارد .
وی در گفتگویی با ابراز گلایه از برخی هواداران نساجی اظهار داشته: بعد از بازی ذوب آهن-نساجی تعدادی از هواداران نساجی در شبکه‌های مجازی به من فحاشی کردند و دلیلش را نمی‌دانم. نمی‌دانم به آنها چه چیزی در مورد من گفته شده است. ظاهراً گفته‌اند که من به هواداران نساجی بی‌احترامی کردم، ولی این موضوع اصلاً صحت ندارد و من مازندرانی هستم و همیشه به همشهری‌هایم احترام می‌گذارم. نمی‌دانم چه کاری انجام دادم که علیه من فحاشی کردند .

"دمت گرم معراج"عنوان دیگری از این رسانه است که به درخشش معراج اسماعیلی و جبران اشتباهاتس در دیدار ذوب آهن با پرسپولیس اشاره دارد . اسماعیلی در دیدار با نساجی روز درخشانی را پشت سر گذاشت و جواب اعتماد کادر فنی ذوب آهن را به خوبی داد . 
"درباره استقلال از من چیزی نپرسید" عنوان دیگری از این رسانه است که اختصاص با صحبت های منصوریان دارد . منصوریان در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران در مورد وضعیت پیش آمده برای استقلال ، از جواب دادن به این سوال طفره رفته و از اضحاب رسانه درخواست کرد در مورد این موضوع سوالی از وی پرسیده نشود . 

"برای شکست در اصفهان شرمنده ایم"عنوان پایانی این رسانه است که به صحبت های عباس زاده مهاجم نساجی پرداخته است.

کد خبر 400696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.