به گزارش ایمنا، نستهن مقدم اظهار کرد: نبود زیرساختهای مطلوب متناسب با رشد بیرویه جمعیت در یاسوج ایجاب میکند تا ایجاد طرحهای زیربنایی و زیرساختی بیشتری در دستور کار متولیان امر قرار گیرند.
وی افزود: یاسوج از لحاظ نرخ رشد جمعیت در رده یک تا سه کشور قرار دارد، اما ایجاد زیرساختها همگام و متناسب با رشد جمعیت نیست و این جمعیت بیشتر تحت عنوان مناطق حاشیهنشین و کمتر برخوردار قرار میگیرد.
شهردار یاسوج با اشاره به طرح جامع ترافیک شهری یاسوج، عنوان کرد: مطالعات این طرح انجام شده و این قابلیت را دارد که تا ۲۰ سال آینده مشکلات ترافیکی شهر یاسوج را برطرف کند.
وی عنوان کرد: هم اینک اتاق پایش تصویری (مرکز مانیتورینگ) در ساختمان شهرداری یاسوج در حال راهاندازی است که با افتتاح آن در آینده نزدیک بخش زیادی از ترافیک این شهر روان و منظمتر خواهد شد.
شهردار یاسوج با اشاره به طرح مهم ۴۵ متری بنسنجان و تاثیر آن در کاهش ترافیک این شهر، تصریح کرد: محور مواصلاتی ۴۵ متری بن سنجان، شرفآباد ، دولتآباد و زیرتل و اتصال آن به پل سوم بشار که ۲۹ سال پیش تصویب شده بود، ورود کردیم و ظرف کمتر از یک سال و نیم به آزاد سازی ۹۰ درصد از این ۵ هزار متر رسیدیم.
مقدم خاطرنشان کرد: این معبر پنج کیلومتری که بزرگترین خیابان شهر یاسوج است و در این بازه زمانی کوتاه مدت حدود ۹۰ درصد از مسیر با تعامل و همکاری مردم و شورای شهر بازگشایی شده و مابقی اجرای این طرح نیز با یک آغاز طوفانی و با قدرت بیشتر اجرایی خواهد شد.
وی گفت: با بهرهبرداری کامل این طرح، بخشی از بار ترافیک شهری از مرکز شهر به جنوب یاسوج انتقال داده خواهد شد.
شهردار یاسوج عنوان کرد: پل چهارم بشار یک پروژه مهم برای کاهش ترافیک شهر یاسوج است و از ویژگیهای مهم این پل دسترسی آسان به بیمارستان امام سجاد(ع) و روانسازی ترافیک خواهد بود.
وی عنوان کرد: این پل همچون دیگر طرحهای عمرانی شهرداری یاسوج با سرعت، دقت و کیفیت در حال ساخت است.
نظر شما