کودک قمی از مرگ نجات پیدا کرد/اداره پایتخت با استارتاپ‌ها

در این بسته خبری از تقویت ارتباط استارتاپ‌های شهری و شهرداری تهران تا اختصاص ۴۰ درصد بودجه شهرداری شیروان به طرح‌های عمرانی و رویکردهای بزرگداشت روز بوشهر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

اختصاص یک دستگاه آمبولانس ۳۱۵ به اورژانس شهر شمشک

 طی مراسمی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر شمشک دربندسر، معاون اداری مالی شهرداری، رییس اورژانس رودبارقصران و هیات همراه و تعدادی از شهروندان و مسئولان شهری یک دستگاه آمبولانس ۳۱۵ به اورژانس شهر شمشک دربندسر تحویل داده شد.

پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه پارک سوار قدس

علی باقری، مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه پارک سوار قدس خبر داد و گفت: تاکنون اعتباری افزون بر ۲۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان صرف تملک و اجرای این پروژه شده است.

نجات جان کودک در حال سقوط از طبقه پنجم

حمید کریمی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از نجات جان کودک پنج ساله در حال سقوط از تراس طبقه پنجم یک آپارتمان در قم خبر داد.

ارتباط استارتاپ‌های شهری و شهرداری تهران تقویت می‌شود

سومین فن بازار تخصصی کشور با عنوان فن بازار تخصصی تهران هوشمند همزمان با نمایشگاه تهران هوشمند برگزار شد، این فن بازار تخصصی که با پشتیبانی سازمان فاوای شهرداری تهران و با حمایت و مجوز شبکه فن بازار ملی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد، حمایت از استارتاپ‌های شهری را یکی از اهداف خود قرار داده است.

جذب گردشگر از رویکردهای بزرگداشت روز بوشهر است

احمد بارگاهی، سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری بوشهر گفت: ایجاد جاذبه‌های توریستی و تلاش برای جذب گردشگران بیشتر، یکی از رویکردهای راهبردی برنامه های سال جاری بزرگداشت روز بوشهر است.

توجه به موضوعات زیست محیطی اولین اولویت شهر است

محمد عیدی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: توجه به موضوعات زیست محیطی اولین اولویت شهر است و مسئولیت اجتماعی یکی از شاخص‌های رسیدن به آن بوده که در دو سطح فردی و سازمانی اجرا می‌شود.

تاکنون در حوزه مدیریت پسماند شاهد عوامل بحران‌زا نبوده‌ایم

حسین آذرنیا، مدیر پدافند غیرعامل شهرداری تبریز گفت : تاکنون در حوزه مدیریت پسماند شاهد عوامل بحران زا نبوده‌ایم و این در اثر اهتمام به مسولیت‌ها بوده است که ثمره آن انتخاب شدن تبریز در چندین سال متوالی به عنوان پاک‌ترین شهر ایران از سوی مراجع ذیصلاح بوده است.

 اختصاص ۴۰ درصد بودجه شهرداری شیروان به طرح‌های عمرانی

شاهرخ شاهرخی، شهردار شیروان میزان بودجه امسال شهرداری را ۴۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با توجه به افزایش قیمت‌ها، هزینه‌های جاری و عمرانی هم افزایش یافته و به چهار برابر سال قبل رسیده است.

کاهش زمان حضور آتش نشانان کاشان به محل وقوع حوادث

محمد مسعود چایچی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: مدت زمان حضور نیروهای امداد و نجات این سازمان در محل وقوع حوادث در مقایسه با سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

۶۳ درصد بودجه شهرداری یزد در بخش جاری هزینه شده است

بعد از انتشار عملکرد شش ماهه شهرداری یزد، مشخص شد که ۵۸ درصد بودجه مصوب شده محقق و ۶۳ درصد آن در بخش جاری هزینه شده است.

کد خبر 400668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.