میزبانی ذوب آهن از اکسون/ فینال زود هنگام در گرگان

در چهارچوب هفته یازدهم لی برتر تیم بسکتبال ذوب آهن به مصاف اکسون تهران خواهد رفت، فینالیست‌های سابق بسکتبال ایران یعنی پتروشیمی بندرامام و شهرداری گرگان نیز بازی بزرگ هفته را برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال بعدازظهر فردا (پنج شنبه) با برگزاری هفت دیدار ادامه خواهد یافت. در مهم‌ترین دیدار هفته تیم‌های اول و دوم جدول یعنی پتروشیمی بندرامام و شهرداری گرگان به مصاف می‌روند. شهرداری گرگان با پیروز در خانه خود می‌تواند صدر جدول را از چنگ رقیب جنوبی خارج کند.

ذوب آهن اصفهان نیز از ساعت ۱۶ میزبان تیم اکسون تهران است، اکسون هفته گذشته به راحتی رعد پدافند هوایی شهرکرد را شکست داد اما ذوب آهن در قم به شیمیدر باخت. اکسون با ۱۶ امتیاز تیم هفتم جدول است و ذوب آهن با دو امتیاز کمتر در رده نهم قرار دارد.

در دیگر بازی مهم هفته پالایش نفت آبادان ۱۸ امتیازی میزبان شیمیدر قمی است که با ۱۹ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

مانند چهار تیم بالای جدول که در این هفته باید با یکدیگر روبرو شوند، تیم‌های پایین جدولی نیز با یکدیگر رقابت خواهد کرد. تیم قعر جدولی صنعت مس کرمان میهمان نیروی زمینی است که تنها سه امتیاز بیشتر دارد و این نبرد برای بقا در لیگ برتر خواهد بود. رعد پدافند هوایی شهرکرد نیز از شورا و شهرداری قزوین میزبانی می‌کند، این دو تیم در رده ۱۳ و ۱۱ جدول قرار دارند.

برنامه بازی‌های هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال به شرح زیر است:

پالایش نفت آبادان – شیمیدر قم

شهرداری گرگان – پتروشیمی بندرامام

ذوب آهن اصفهان – اکسون تهران

شهرداری بندرعباس – توفارقان "آذرشهر"

رعد پدافند هوایی شهرکرد – شورا و شهرداری گرگان

نیروی زمینی تهران – صنعت مس کرمان

آویژه صنعت پارسا مشهد – مهرام تهران

تمام بازی‌های هفته یازدهم لیگ اس ساعت ۱۶:۰۰ برگزار خواهد شد.

کد خبر 400636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.