۴ عامل اصلی اغتشاشات غرب استان تهران دستگیر شدند

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری چهار عامل اصلی اغتشاشات غرب استان تهران خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه پلیس تهران بزرگ، سردار محسن خانچرلی در این خصوص اظهار کرد: در ادامه شناسایی عناصر اصلی اغتشاش و اخلالگران حوادث اخیر که پس از اجرای طرح سهمیه بندی سوخت، باعث تخریب اموال عمومی و بروز ناامنی در شهرستان های غرب استان تهران شده بود دستگیری عوامل اصلی ناامنی های اخیر همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی تصریح کرد: ماموران با کار اطلاعاتی گسترده، چهار نفر از عوامل اصلی و محرک اغتشاشات شهرستان های استان را که باعث انسداد جاده ها، تخریب اماکن دولتی و آتش زدن موسسه های مالی شده بودند را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنها را در عملیات های جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران ادامه داد: افراد دستگیر شده که در تجمعات اخیر دست به خرابکاری و حمله به ماموران زده بودند، پس از دستگیری به جرایم خود اعتراف کردند.

خانچرلی از معرفی متهمان به دستگاه قضائی تا رسیدن به مجازات خود خبر داد و گفت: همکاری مردم با پلیس در معرفی و دستگیری اشرار و اغتشاشگران جای قدردانی دارد.

وی ضمن قدردانی از شهروندانی که پس از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلام، صف خود را از صف آشوبگران جدا کردند، تصریح کرد: نیروی انتظامی با هرگونه آشوب و اغتشاش برخورد قاطع و قانونی می‌کند و افرادی که امنیت و احساس آرامش شهروندان را خدشه دار و اموال عمومی را تخریب و غارت کنند، تحت تعقیب قضائی و پلیس قرار خواهند گرفت.

کد خبر 400635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.