کسانی‌که توان بازپرداخت تسهیلات اقدام ملی را ندارند، ثبت نام نکنند

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهرانمدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اعلام اینکه ۳۰ آذرماه روز باز شدن ثبت نام طرح اقدام ملی تامین مسکن استان تهران است از فاقدین شرایط ثبت نام خواست تا با احترام به حقوق شهروندی به سامانه ثبت نام مراجعه نکنند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رضا نگهبان اظهار کرد: کسانی که صاحب زمین یا واحد مسکونی از سال ۸۴ بوده اند و یا از سال ۵۷ از امکانات نهادهای عمومی غیردولتی مثل واحد مسکونی، زمین و تسهیلات یارانه‌ای استفاده کرده‌اند به اصطلاح فرم «ج» شان قرمز است و در ثبت‌نام اقدام ملی مسکن توسط سامانه حذف می‌شوند و با ورودشان به سامانه در روز مورد نظر تنها ترافیک ثبت‌نام را بیشتر کرده و حقوق همشهریان خود را نقض می‌کنند پس اکیدا به این افراد توصیه می‌کنیم که در ثبت‌نام شرکت نکنند.

نگهبان همچنین از کسانی که توانایی پرداخت اقساط تسهیلات وام بانک ۱۸ درصد را در طرح مذکور ندارند خواست به عنوان دومین گروه به سایت مراجعه نکنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در ادامه گفت: مورد بعدی کسانی هستند که سابقه پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا را ندارند، چون در مرحله بعدی پالایش حذف می شوند پس این گروه هم نباید برای ثبت نام اقدام نمایند.

کد خبر 400611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.