ازدحام جمعیت در ایستگاه مترو دروازه دولت بدلیل افزایش مسافر است

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به ازدحام جمعیت در ایستگاه دروازه دولت گفت: این ازدحام بدلیل افزایش مسافران مترو بوده و هیچ نقص فنی در خطوط مترو نداشتیم.

به گزارش ایمنا، حوالی ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه امروز حجم زیادی از مسافران در ایستگاه دروازه دولت و در سکوی خط یک به سمت تجریش جمع شده بودند و به همین منظور بسیاری از مسافران مترو گمان می کردند که نقص فنی در این خط ایجاد شده است، اما محسن محمدیان، مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در این باره اظهار کرد: طبق بررسی های انجام شده هیچ نقص فنی و تاخیر در سرویس دهی قطارهای مترو به خصوص در خطوط یک و چهار نداشتیم.

وی با بیان اینکه مسافران مترو در این روزها با افزایش مواجه شده، افزود: به دلیل اینکه ایستگاه مترو دروازه دولت تقاطعی خطوط یک و چهار است و روزانه بسیاری از مسافران از این ایستگاه تردد می کنند این ازدحام در برخی مواقع بیشتر می شود.

به گفته مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، امروز (چهارشنبه) این ازدحام بیشتر بوده، اما سرفاصله حرکت قطارها به صورت عادی و طبق زمانبندی در حال انجام است.

وی وقوع هر گونه حادثه در خطوط ناوگان مترو را رد کرد و خاطرنشان کرد: شلوغی امروز ایستگاه مترو دروازه دولت بدلیل افزایش مسافر بوده و نه نقص فنی و تاخیر حرکت قطارها و در حال حاضر نیز سرویس دهی ناوگان مترو در کلیه خطوط بصورت روان و عادی در حال انجام است.

محمدیان با بیان اینکه مترو وسیله ای سریع، امن و ارزان قیمت برای شهروندان تهرانی است گفت: با توجه به افزایش قیمت بنزین این افزایش مسافران مترو طبیعی است و موجب می شود که ترافیک در خیابان های شهر تهران کاهش یابد.

در حال حاضر ناوگان مترو تهران در هفت خط و با بیش از ۱۲۰ ایستگاه فعال است.

منبع: ایرنا

کد خبر 400609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.